به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

لیگ جوانان؛ تساوی نفت و پیروزی فولاد خوزستان

لیگ جوانان؛ تساوی نفت و پیروزی فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- یک پیروزی و یک تساوی در بازی‌های امروز لیگ برتر جوانان برای تیم‌های خوزستانی رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران در شهرهای مختلف به انجام رسید و نمایندگان استان مقابل حریفان به میدان رفتند.

تیم جوانان فولاد خوزستان در استادیوم صنایع فولاد اهواز با نتیجه 3 بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان به پیروزی رسید و در صدر جدول باقی ماند. احمدرضا جنادله، حسن موسوی و علیرضا باویه گلزنان فولاد در این بازی بودند.

تیم نفت اهواز هم امروز به دیدار ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی در پایان 90 دقیقه به تساوی یک – یک انجامید تا این دو تیم در منطقه پایین جدول ابقا شوند. ابوالفضل طاهری گل ذوب آهن و نیما علیپور گل نفت اهواز را به ثمر رساندند.

نتایج دیدارهای هفته چهاردهم و جدول رده‌بندی لیگ برتر جوانان را در ادامه مرور کنید.

* فولاد خوزستان 3 – گل گهر سیرجان 0
* ذوب آهن اصفهان 1 – نفت اهواز 1
* مقاومت تهران 2 – سپاهان اصفهان 0
* تراکتور تبریز 1 – شاهین شهرداری بوشهر 0
* مس کرمان 4 – ملوان انزلی 1
* نساجی مازندران 1 – بهمن شیراز 1

لیگ جوانان؛ تساوی نفت و پیروزی فولاد خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
افرین به بچه های فولاد... آفرین به بچه های نفت. اما حقیقتا نگرانیم...مبادا خدای ناکرده سقوط کنید... اما شیرمردان خوزستانی هرگاه اراده کنند خودرا نجات میدهند... اینشالله با برد این هفته استارت پیروزی ها را رقم بزنید.... باور کنید باید امانتدار خوبی باشید... میگویند تیم جوانان نفت چند بازیکن درحد تیم ملی دارد که نتایج ضعیف مانع دیده شدن انها شده است...پس پیروز شوید تا دیده شوید... مهم نیست چه کسی گل میزند. این چندنفر درحدتیم ملی باید تلاش را بسیار بسیار بیشتر کنند و ازهم تیمی های خود بخواهند جوانان خوزستان را سربلند کنند... از فرصتها استفاده کنید... عزیزان منتظر نتایج پیروزمندانه تان میمانیم... امیدوارمان کنید.... یکدل فریاد بزنید جوانان نفت خوزستان باید درلیگ بماند... باید پیروز شویم...باید... باید.... ب..ا..ی..د...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
باسلام و خداقوت خدمت شهرام خان غلامی که نشان داده که باید کار و به دست کاردان بدهیم داخل دو بازی چهار امتیاز . انشالله که سهمیه خوزستان حفظ میشه چون من از توانایی های مربی خوب و دوست داشتنی نفت کاملا مطلع هستم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها