به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرقانی: مشکلی در پرداخت پول سرمربی نداشتیم

فرقانی: مشکلی در پرداخت پول سرمربی نداشتیم

خوزستان اسپورت- مدیر اجرایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با ساده‌ترین روش ممکن مبلغ قرارداد سرمربی صنعت نفت را پرداخت کردیم، کاری که باشگاه استقلال نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهران فرقانی در گفت‌وگو با میزان در مورد پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با مبلغی که منطقه آزاد اروند به حساب ما واریز کرد موفق شدیم 18 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کنیم. شاید این پول جوابگوی زحمات چند ماه اخیر آنها نباشد، ولی خوشحالیم که بالاخره موفق شدیم بخشی از مطالباتشان را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود به هر بازیکن 40 درصد پرداخت کنند، گفت: با پولی که فعلا در حساب باشگاه بود همین را می‌توانستیم پرداخت کنیم. به زودی قرار است بخش دیگری از مطالبات‌شان را از طریق منابعی که در راه است پرداخت کنیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به این که هیچ بازیکنی قصد جدایی ندارد تصریح کرد: بعید می‌دانم بازیکنی بخواهد از جمع این تیم یکدست و خوب جدا شود. از طرفی ما به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم. با این حال موضوع جدایی بازیکنان در اختیار من نیست و اگر بازیکنی قصد جدایی دارد با مراجعه به مدیرعامل باشگاه می‌تواند درخواست خود را مطرح کند.

فرقانی با اشاره به این که چطور پول مربی خارجی خود را پرداخت کردند که باشگاه استقلال نتوانست خاطرنشان کرد: کار سختی نبود. ما برای اسکوچیچ یک حساب بانکی در ایران باز کردیم و پولش را هر بار به همین حساب واریز کردیم. از این رو با ساده‌ترین روش ممکن مبلغ قرارداد این مربی پرداخت می‌شود. کاری که باشگاه استقلال نکرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
البته اسکوچیچ چند ساله تو ایران کار میکنه از قبل حساب بانکی داشته شرایطش با مربی استقلال فرق داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
نه قربونت موضوع چندسال بودن و نبودن در ایران نیست موضوع اینه که چه اس و چه پرسپولیس اگه مثل صنعت نفت عمل کنن اونوقت چجوری میتونن خودشون و دلالهاشون میلیاردی بکشن بالا . اس و پرسپولیس مربیهای خارجی میارن که بتونن تا خرخره بخورن .
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
پرسپولیس واستقلال مبلغی که وزارت ورزش میگیرند حدود 30درصد بلافاصله گم میشود،،،، از 70درصد مابقی ودرآمدها هم حدود 30درصد گم میشود و از اینجا به بعد باشگاه داری شروع میشود،،، جالبه برخی هواداران احساسی هم روزی 300تومان اتوماتیک از حسابشان برداشت میشود البته با رضایت خودشان که سالانه حدود 17میلیارد میشود