به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

نکونام: بازی با پارس جم مهمترین بازی ماست

نکونام: بازی با پارس جم مهمترین بازی ماست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از دیدار فردا مقابل پارس جنوبی به‌عنوان مهمترین بازی نیم‌فصل اول سرخپوشان یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی اظهار داشت: برای بازی فردا به بازیکنانم هم گفته‌ام که مهمترین بازی نیم‌فصل اول ماست. این بازی برای ما خیلی مهم است که آخرین بازی در خانه‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با یک بازی خوب آماده شویم برای نیم‌فصل دوم.

وی ادامه داد: ما به مسائل فنی، فنی نگاه می‌کنیم و هیچ‌کس بهتر از من به تیم اشراف ندارد. به نظر من نتایجی که تیم ما کسب کرده نسبت به هزینه‌ای که باشگاه در این سال‌ها داشته عملکردمان خوب بوده و با توجه به اینکه از مدیریت گرفته تا بازیکن و مربی تغییر و تحول داشتیم شرایط تیم نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده و به یک ثباتی رسیدیم و برای ما این ثبات و ادامه حرکت روبه‌جلو‌ی‌مان مهم است. بازی فردا هم با توجه به اینکه آخرین بازی‌مان در خانه در نیم‌فصل اول است، می‌تواند ما را در بالای جدول نگه دارد مهم است، چون با مدعیان مبارزه نمی‌کنیم. ما برای شخصیت تیمی فولاد نیاز به پیروزی در بازی فردا داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بازی قبل ما با سایپا بازی سردی بود. کیفیت زمین به خاطر بارندگی شدید خیلی خوب نبود. تیم حریف بازی مستقیم انجام می‌داد و کیفیت بازی را پایین آورده بود. ما باید یاد بگیریم که در این شرایط هم کارمان را درست انجام دهیم. چیزی که برای ما مهم است این است که این مسائل را یاد بگیریم، چون همیشه در فوتبال قرار نیست همه چیز خوب باشد و در شرایط بد هم باید کیفیت خوب‌مان را داشته باشیم. قبول دارم که بازی قبل یک بازی سرد و بی‌روح بود و همه‌ی توپ‌ها روی هوا بود و نهایتاً دو سه پاس رد‌وبدل می‌شد و بازی کیفیت فنی خیلی پایینی داشت.

نکونام درباره اینکه مدافعان و هافبک‌های کناری فولاد با احتیاط بازی می‌کنند، گفت: بازی با سایپا را باید جدا کنیم. بازی با گل‌گهر را نگاه کنید که بازیکنان ما مدام در حال تحرک بودند. ما تیم را از لحاظ دوندگی و آماری کنترل می‌کنیم و در بازی با گل‌گهر سیرجان مجتبی نجاریان یکی از بازیکنانی بود که بالاترین دوندگی و ارسال توپ را داشت. بازی‌ها فرق می‌کند و اگر بازی با سایپا را جدا کنیم، نفرات جوان ما یکی از نفرات خوب تیم ما هستند و در کل شرایط خوبی داریم.

وی گفت: چیزی که مدنظر و ایده‌آل ماست، این است که تمام شرایط بازیکنان را تثبیت کنیم. ما دو سه بازیکن‌مان الان چند هفته‌ای است که هیچ تلاشی برای کمک به تیم نمی‌کنند. از یک طرفی هم ما خوشحال هستیم و نسبت به این موضوع مشکلی نداریم و دیدید که چقدر بازیکن جوان را در بازی‌های‌مان استفاده کرد‌ه‌ایم و خوشحالیم که چهار ملی‌پوش امید‌مان را معرفی کردیم و خواستیم که تست‌های پزشکی را انجام بدهند. از این موضوع نگرانی نداریم که بازیکنی برای موفقیت تیم تلاش نکند. ما نفراتی داریم که جایگزین آنها کنیم و بازیکنانی که بازی می‌کنند تلاش‌شان را کرده‌اند. یک مسئله‌ای هم که هست با تغییر و تحولاتی که داشتیم برای نیم‌فصل دوم ایرادات تاکتیکی‌مان را برطرف می‌کنیم و برای خط جلو‌ی‌مان کاملاً برنامه داریم و با هماهنگی با مدیرعامل تیم آقای آذری با نفرات مدنظرمان صحبت می‌کنیم. نفراتی که برای فولاد خوزستان و تیم زحمت نکشیدند و از خودگذشتگی نداشتند باید از تیم کنار بروند. ما به نام‌ها و اسامی هم کار نداریم و کسانی که برای این تیم وقت گذاشتند و از خودگذشتکی کردند جای تقدیر دارند و مردم و هواداران هم باید این موضوع را بدانند. در نیم‌فصل دوم شرایط تیم قطعاً بهتر خواهد شد و به ایده‌آلی که قبلاً از آن صحبت کرده‌ام می‌رسیم. همه چیز باید عالی باشد و ما در حال حاضر چنین کیفیتی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: من روزی که به فولاد آمدم، نه برای سهمیه و نه قهرمانی قولی ندادم، چون با توجه به هزینه و بودجه‌ای که فولاد داشت، می‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم. الان یک تیمی را مثال می‌زنم که در نیمه پایین جدول است، ولی اگر بخواهیم بازیکنی از آنها بگیریم قراردادش بالای دو میلیارد است و قطعاً بازیکن آنها به فولاد نمی‌آید. ما تا روز آخر می‌جنگیم حتی برای قهرمانی، ولی قولی نمی‌دهم، چون اگر قهرمان شویم برای خود من هم افتخار است و تا روز آخر تلاش می‌کنیم. خیلی از تیم‌ها پر از بازیکنان میلیاردی و ستاره هستند، ولی از الان آماده هستند که در نیم‌فصل بازیکن به تیم‌شان اضافه کنند. متأسفانه ما چنین شرایطی نداریم و من از ابتدا نسبت به سیاست باشگاه قول داده‌ام، اما قولی که به هواداران می‌دهیم این است که تا آخرین لحظه به خاطر مردم، خودمان و لباس فولاد مبارزه می‌کنیم تا بهترین جایگاه را داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
پارس جم تیمش پوکیدست باید با اختلاف گل ببریمش تفاضل گل بعدا خیلی بدردمون میخورده. تیم جم کلا 1 برد بیشتر نداره ته جدوله دیروز خبرشو نوشتن سایتا که آب خوابگاهشون قطع کردن بخاطر بدهی بازیکناشون رفتن حموم عمومی دوش گرفتن!!!
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
نخیر بفرمایین پارس جنوبی رو هم نبرید
مصطفی الباجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
آقای نکونام شما از اول فصل پول پول میگی نمیدانم پولکی هستی یا مربی اگر مسی رونالدو هم برات بیارن حرفات همینا هستند اگر هم بمانی فولاد منحل میشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
خدا رو شکر که سیف اللهی محرومه. کادر فنی مجبوره بجاش از بازیکنای خوب بومی استفاده کنه. این سیف اللهی انصافا در حد فولادنوین هم نیست نمیدونم جریانش چیه فیکس بازیش میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
بازیکنان بی تعصب میارن و راه رو برای سیف اللهی که بازیش مخلوطی از مسی رونالدو دیوید بکهام است باز میکنن :):):):):)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
اقا جواد اینطور که مقدمه چینی کردی فکرکنم فردا بعده بازی میخوای بگی شاهکار کردیم پارس جنوبی رو بردیم .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
آقای نکونام هرچه با هواداران روراست باشی حداقل حمایتشون ازدست نمیدی چون سیاست فولاد ازطرف افراد خارج فوتبال پیگیری میشود.
خوزستان مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
آقای نکونام تیم فولاد مشکل بدن سازی داره بک بازی دوندگی تیم خوبه -بازی بعدی بازبکنان توی زمین راه مبروند-جنابعالی که در فوتبال اروپا بازی کرده ای باید این نقیصه رو برطرف کنی- بازیکنان اروپایی در هر بازی بیش از 10 کیلومتر دوندگی دارن در حالی که فولادیها نمی تونن چرا؟ پیشنهاد میکنم یک بدنساز خیلی خوب به تیم اضافه کنید.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
نکونام اگر پارس جنوبی را نتواند در اهواز شکست دهد بهتر است بعد از بازی خودش فولاد را ترک کند ،اگر قرار به کسب سهمیه و قهرمانی نباشد عزیز فریسات هم می توانست تیم را هفتم یا هشتم کند نیاز به این همه هزینه هم نبود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
بهترین خروجی تیم فقط میتونه خودت ،دستیارهای بدتر ازخودت و بازیکن های شمالی مسن وبدون کیفیت باشن .به امید بازگشت فولادبه روزهای اوجش
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
آقای نکونام امسال مسئله مالی فولاد ازسالهای قبل خیلی خیلی بهتره،،، فقط بگو دفاع اردنی با این قیمت سنگین آنهم بر مبنای دلار چرا گرفتی،،،، این بازیکن کمتراز 150 دقیقه بازی کرد ،،،، چرا،،،،چرا،،،چرا،،، آیا با این پول نمیشد یک هافبک طراح خرید،،،، آیا با پول سیف الهی وقاسمی نژاد وحیدریه رویهم نمیشد یک مهاجم خرید،،، بله بجای حیدریه هم میشد ازسینا مریدی که الان به ناحق از اوشاکی شده ای استفاده کرد،،،، آقای نکونام چندجوان سهمیه زیر 25سال پارسال ازخوبهای فولاد بودند الان نشانی ازآنها نیست مریدی وصابرحردانی ومیلادبدرقه،،،، جای آنها چه کسانی و باچه قیمتی بازی میکنند که اصلا نیازی به آنها نبود ،،،،، هم پولها را حرام کردید وهم 6 سهمیه لیگ برتری را حرام تر کرده اید،،،، آقای نکونام خواهشا پرچمدار امپراتوری دروغ نباش ،،،،اینجا خوزستانه دروغ ودروغگو خیلی زودتر از آنچه فکر میکنی شناخته میشود،،،، کاش خوزستان نمی آمدی تا بخاطر این مبلغهای فولاد که البته میدانیم بواسطه رانت ورانت ورانت صورت گرفت اینقدر بی شرمانه مجبور به اینهمه دروغگویی نمیشدی،،،، آقای نکونام اینجا نساجی وپارس جم و ... نیست که هوادارانش با این مقامها راضی باشند،،،، اینجا فولاد قهرمان است. رتبه ششم را با پورموسوی برنتابیدیم تا اخراج شد،،،، آقای نکونام برای ما فقط قهرمانی معنی میدهد،،،،، اگر نیستی وناتوانی که قطعا همینطور است بیش ازاین آبرو ریزی نکن،،،، آقای نکونام حداقل پورموسوی 2بار درورزشگاه استعفا داد،،،، توچی،،،، تورا چگونه بسنجیم،،،،،منظورمان شرافت ورزشی ست،،،، تیم فولاد ازآن هواداران است،،،،، هواداران کمتر ازقهرمانی نمیخواهند،،،، پس برو،،،، یعنی حیا کن،،،،،
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
حرفای تکراری. نتیجه هم صفر صفر میشه
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
یک زمانی فولاد خوزستان ازنظرجذب سرمربی .جذب بازیکن جارچی.جذب بازیکن داخلی و نظم تیمی الگوی تمام تیم های ایران بود .ولی افسوس و هزاران افسوس به همت مدیران نالایق وظعیف چندسال اخیر تیم فولاد راباورود امثال اژدری زاده. رضایی وآذری و ورود افراد به ظاهر مربی امثال پورموسوی ونکونام ویک مشت بازیکنی که خواب بازی درتیم فولاد راهم نمی دیدند، فولاد بزرگ را کوچک وظعیف کردند.''''استاد نکونام شما تیمی بی انگیزه فاقد نظم، فاقد روحیه جنگندگی ترسو وبی تعصب بابازیکنانی که فقط وفقط برای گذراند چند نود دقیقه لیگ .درست کردی !خسته نباشی استاد!
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
باتمام وکمال احترامی که برای شماقائل هستم امادیگر نوع تفکر والفاظ تون جناب نکونام ارزش شنیدن ندارند زیرا بهره مندی ازدانش وعلم مربی گری در فوتبال با هوچی گری بسیارتفاوت دارد واین نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که وجود سابقه موفقیت درعرصه فوتبالی برای یک فرد دلیل قاطع وعینی برای کسب موفقیت برای خود آن شخص درزمینه مربی گری نیست.
فولاد نیازمند یک مربی کاربلد، پخته و به همراه دانش فوتبال در امر مربی گری و به معنای کامل هم است.
خیرالکلام بما قل و دل...
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
اخه اقای نکونام مخخخ با کدوم تاکتیکی تو گل زدی ضعیفترین خط حمله لیگ رو داری تووو تازه ازپول حرف میزنی صنعنت نفت ومسجدسلیمان نصف فولاد هم هزینه نکردن ولی مربی بادانش اوردن الانم بالاتر از فولادن ..منطقی حرف بزن نه طوری حرف میزنی که ازتیم نندازنت بیرون مسئولان خنگن که داری به ریششون میخندی اونا هم چیزی نمیگن به کدوم بازی خوبت ناز میکنی تو
محمد مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
آقا فریدون اینقدر تند نرو پیشنهاد شما کدام مربی با سواد برای فولاد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
فولاد فردا به راحتی با 4-5 گل پارس جنوبی رو شکست میده اما بعدش بازیهای سخت دوباره شروع میشه با تراکتور و نفت آبادان و استقلال تهران بازی داریم قبل از تعطیلی لیگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
فولاد بعداز سپاهان و تراکتور و استقلال و پرسپولیس بیشترین هزینه را در لیگ کرده. اگر بحث مالی باشد تیمهایی مثل صنعت نفت چه بگویند که تا هفته 13 یک ریال به بازیکنانشان نداده اند؟
حمید شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
حرفهای مجانی
نتیجه بازی صفر صفر
دلیل تساوی نبود سیف الهی تاثیر گذار بود بازیکنان بومی کم کاری میکنن
درنیم فصل بعد چندتا شمالی میارم جاشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
آقای نکونام عزیز من از جمله هواداران فولاد هستم که بخاطر تیم محبوبمان هم که شده اصلا" دوست نداریم منتقد سرمربیمان باشیم تا مبادا بر روی بازی فردایش خدای نکرده تاثیر بگذارد و همیشه از شما حمایت کرده ایم و خواهیم کرد و۸ م½صصضنطق تر ، آن مسئولی که قول شما را پذیرفته است آخه اینجا نه مسجد سلیمان اینجا نه پدیده است و نه پیکان که برای اولین قهرمانی بخواهند یک سرمربی بیاورند و کلی هزینه کنند تا شاید بعد از چهار سال بتواند برایشان سهمیه کسب کند . آقای نکونام ما به قول و قرارهای شما کاری نداریم و با تمام وجود از شما حمایت میکنیم اما شما هم باید بپذیرید که فولاد تیم بزرگی است و به سرمربی که احساس کند برنامه منظمی برای پیشرفت ندارد تا حدی اجازه حضور در آرنا را به او میدهند .و دوست داریم که اولین تجربه ات در یکی از تیمهای بزرگ کشور که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد با پیروزی و سربلندی برایت رقم بخورد و همانند حسین آقا فرکی خاطرات خوشی همراه با کسب سهمیه و قهرمانی را در اهواز ثبت نمائید.