به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
دلم نمی‌خواهد اتفاق بدی برای صنعت نفت بیفتد

جهانی: بازیکنان زیادی می‌خواهند از تیم جدا شوند

جهانی: بازیکنان زیادی می‌خواهند از تیم جدا شوند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: طی صحبت‌هایی که با اسکوچیچ داشتم تغییر عقیده دادم و در این تیم می‌مانم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با میزان در مورد اظهارات اخیر دراگان اسکوچیچ که مدعی شده بود بازیکنان به جای اعتراض باید تلاش کنند، اظهار داشت: اتفاقاتی افتاد که من بازی نکردم. 3 پاس گل دادم و با وجود دقایق کمی که در میدان بودم بهترین پاسور آن هفته‌ها شدم. انتظار داشتم فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنم، ولی متاسفانه اسکوچیچ به من بازی نداد. همین امر باعث شد مصاحبه کنم و از جدایی حرف بزنم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با پیکان با اسکوچیچ صحبت کردم. او مدعی شد با مربیان دیگر فرق دارد و توضیح داد که مشکلی با شخص من ندارد و برنامه تاکتیکی او به شکلی است که از من کمتر استفاده می‌کند. خوبی مربی خارجی این است که مقدمه نمی‌چیند و حرف‌ها را در لفافه نمی‌گوید. اسکوچیچ با من خیلی راحت صحبت کرد. به همین دلیل به خوبی توجیه شدم و مشکلی که بین‌مان بود، حل شد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد برخی اظهارات اسکوچیچ، گفت: از صحبت‌های اسکوچیچ در نشست خبری ناراحت نشدم چون اخلاقش را می‌دانم و مردم هم به خوبی من را می‌شناسند. از طرفی مشکل من برای جدایی مالی نبود. بازی نکردن دلیل اصلی من برای جدایی بود. فوتبالیستی که بازی نکند هم از ذهن مردم بیرون می‌رود و هم فوتبالش تحت تاثیر قرار می‌گیرد. فوتبالیستی که بازی کند در اوج است. شرایط من نگران کننده بود. به همین دلیل قصد داشتم از صنعت نفت جدا شوم، ولی با صحبت‌هایی که با اسکوچیچ داشتم فعلا از تصمیم خود منصرف شدم.

جهانی با ابراز نگرانی از وضعیت باشگاه صنعت نفت، خاطرنشان کرد: از تصمیمم برای جدایی پشیمان شدم چون بازیکنان زیادی قصد دارند از این تیم جدا شوند. اگر همه برویم این تیم نابود می‌شود. دلم نمی‌خواهد اتفاق بدی برای صنعت نفت رخ دهد. چند سال است در این تیم هستم و از لیگ یک، تیم را با زحمت فراوان به لیگ برتر آوردیم. اگر این تیم را ترک کنم شرایط خیلی سخت می‌شود. از این رو تا آخرش با صنعت نفت می‌مانم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
دمت گرم جهانی بتو میشه گفت بازیکن متعصب و باغریت خیلی مردی این حرفت همیشه توی ذهن هواداران ثبت خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
ما هوادارا از همتون ممنونیم و تاکنون شرافتمندانه و غرورآفرین بازی کرده اید ولی یک سوال دارم همین بازیکنایی که میگویید بدلیل مشکلات مالی قصد جدایی از صنعت را دارن اگه در یکی از دو تیم قرمز و آبی پایتخت بازی میکردن و چنین مشکلات مالی داشتن بازهم حاضربودن از یکی اط اون دوتیم جدا بشن که باید بگم ابدا و عمرا و حاضربودن به هر قیمتی در اون دوتیم باشن هرچند که عاقبتشون بهتراز بازیکنای جداشده از تیمهای خوزستانی که به اون دوتیم رفتن نخواهد بود حال چی شده که اینها بخاطر مشکلات مالی که تمام کشوررا دربر گرفته ادعای خروج از صنعت نفت را میکنن اما همه باید بدانن که صنعت نفت وابسته به هیچ بازیکنی نیست و خوزستان اونقدر بازیکنای خوب داره که خیلی زود جای اونهارو خواهند گرفت و اونها قطعا آینده خوبی نخواهند داشت چون فوتبال ایران به داشتن توانایی نیست به داشتن لابی و حامی قوی بستگی داره . اون بازیکنایی که فکر میکنن اگه برن این تیم زمین میخوره باید بدونن که هرچی هم خوب باشن از فونیکه سی که بکمک او پرسپولیس را در همین آبادان 4 به 2 شکست دادیم قویتر نیستن و اینکه سال قبل بدون اونها استقلال را در تهران 2 به یک بردیم و در تهران در جام حذفی پرسپولیس را حذف کردیم ولی درزمان همین بازیکنا هم به پرسپولیس باختیم و هم اون باخت غم انگیز را روبروی استقلال رقم زدن بازیکنای فعلی نباید بخاطر پول اینگونه برای تیم و هواداراش شاخو شونه بکشن. صنعت نفت راه خودشو پیدا کرده و با اونها یا بدون اونها مسیر موفقیتش را طی خواهد کرد . همه بازیکنای فعلی را دوس داریم و تا همینجا هم ازشون ممنونیم ولی خواهشا منت سر باشگاه و هواداراش نذارن.
اورکی
|
Germany
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
باسلام مشکلات مالی خیلی تیم ها دارند .
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
دقیقا مثل بغلانی که امسال بهش بازی ندادند و ازیاد هواداران رفته
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
با عرض سلام خدمت دوستان و همشهریان عزیز و خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت.اولا که جهانی جان ما شما را قلبا دوست داریم و بارها ثابت کردید از هر بازیکن بومی بومی ترید وتعصب شما نسبت به تیم صنعت نفت از خیلی از بازیکنای بومی بیشتره ما آرزو داریم که روزی شما را بعنوان بازیکن برتر آسیا معرفی کنند چون شعوری که شما دارید خیلی از بازیکنای دیگر ندارند امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.دوستت داریم جهانی جان عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
درسته که باشگاه هنوز درگیر مسائل مالی است بازیکن هم از نظر روحی خرابه وحرف از رفتن میزنه ولی صنعت تیم کوچکی نیست وبالاخره پول بش تزریق میشه بازیکنی که جدا بشه نه به پول میرسه تا بخواد در تیم دیگر هماهنگ بشه شاید یک فصل طول بکشه شاید فوتبالش تمام بشه پس باید با قدرت در صنعت ادامه بده تا بهتر دیده بشه و اگر تیم نتیجه بگیره افتخارش به بازیکنان که ماندند میرسه امیدوارم گول نخورن وآینده خودشانرا خراب نکنند
جمال آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
1
0
میلاد جهانی غیرت ودتعصبش از مسعود شجاعی که ادعاش میشه آبادانی هست بهتر است میلاد دوستت داریم
شهریار یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
درودبرشرفت میلاد جهانی خداروشکر پولهم رسید
سید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
سلام و درود به میلاد جهانی ،بغلانی،آل کثیر و تک تک بازیکنان با غیرت و باشرف صنعت نفت. بنده ۶۰سال سن دارم. مطمئن باشید در ذهن و خاطر تمامی هوادارهای اصیل صنعت خواهید ماند. کمااینکه نظام آزادی،کاظم حسینی، حسین بهاریان، شاملی، منصور قلمی، عبدالواحد بزمه مرحوم نکویی و کشتکار و......... در یاد و خاطر و تاریخ آبادان ماندگارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
درود بر شرفت مرد بزرگ ، واقعا" که حلال زاده ای ، اما دیگر بازیکنان هم باید بدانند که ما همه آنها را دوست داریم و خیلی هم بیشتر از آنچه فکرش را میکنند و پول گرفتن شما حقوق شماست و شما هم مثل دیگران باید حقوق بگیرید تا بتوانید چرخه زندگیتون را بچرخانید شما هم خانواده دارید و مثل همه باید حقوق بگیرید و به موقع هم بگیرید تا همانند دیگران از زندگی عقب نمانید اما خودتان بهتر از همه میدانید که مشکلات مالی فقط مربوط به صنعت نیست شاید صنعت کمی بیشتر باشد ولی باور کنید بازیکنان دیگر باشگاهها هم همین مشکلات را دارند ولی مطمئنا" حل میشه بخصوص برای تیم بزرگی مثل صنعت ، و این اولین بار نیست که مشکلات مالی بر تیم تاثیر میگذرند ولی گذراست ، و ما هواداران بیشتر از شما پیگیر پرداختیهای شماهستیم چون میدانیم این مشکلات بازیکن را بی انگیزه و تیم را به حاشیه میبرد و بالعکس پرداخت بدهی بازیکنان و کادر فنی و باشگاه یقینا" گرفتن سهمیه را صد در صد خواهد کرد در آخر ما هواداران میخواهیم بگوئیم که مشکلات مالی تیم خیلی زود بر طرف خواهد شد بخصوص پرداختیهای شما بازیکنان که از جان دارید مایه میگذارید.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
تشکر ویژه دارم از جهانی به خاطر تعصب به نفت آبادان.این جمله که گفتی به سختی تیم رو از لیگ یک اوردیم بالا و اجازه نمیدیم تیم متلاشی بشه زیباترین جمله ای بود که از بازیکنی شنیدم که حتی به تیم شهرش هم نرفت تا دین خودش را به آبادان ادا کنه
بینهایت ممنون ما را یاد بزرگان صنعت بعد از زمان جنگ انداختی که اجازه ندادن این تیم از بین بره
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
خوشحالیم که بالاخره حدود 20 درصد قرادهاتون پرداخت شد پس حالا انتظار داریم در برابر شاهین بوشهر کولاک کنید و با کسب سه امتیاز مارو هم خوشحال کنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها