به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مؤمنی: با این وضعیت باید به فکر جدایی باشم

مؤمنی: با این وضعیت باید به فکر جدایی باشم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکلات مالی ما ادامه دارد و با این وضعیت باید به فکر جدایی از تیم صنعت نفت باشم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی مومنی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نتایج خوب صنعت نفت در فصل جاری گفت: ما قبل از شروع فصل خیلی دیر تمرینات را شروع کردیم، ولی خوشبختانه تا اینجا نتایج خوبی گرفتیم. صنعت‌نفت تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است، در ضمن ما کادرفنی خوبی هم داریم. مسئله مهم در تیم ما بحران مالی است که متأسفانه ذهن بازیکنان را به‌هم ریخته است و بعد از گذشته 11 بازی هنوز یک ریال هم پول دریافت نکرده‌ایم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه تأکید کرد: بچه‌های ما دیگر به این باور رسیده‌اند که پولی نیست و همه منتظر نیم‌فصل هستند تا ببیند شرایط چگونه پیش خواهد رفت. من هم با ادامه این وضعیت باید به فکر جدایی باشد، چون شرایطم خیلی سخت است. تا اینجا با جان و دل برای صنعت نفت بازی کردیم و این به خاطر هواداران و مردم خوب آبادان است، ولی آنها هم مشکلات ما را درک می‌کنند. دلخوشی مردم آبادان همین صنعت نفت است، ولی هیچ‌کس به فکر این تیم نیست.

وی در خاتمه اظهار داشت: نمی‌دانم چرا به آقای عیسی‌زاده کمک نمی‌کنند و چرا مسئولان و نماینده‌های آبادان در مجلس به فکر این تیم نیستند. نماینده‌های آبادان هیچ کاری برای این تیم و هوادارانش انجام ندادند و شرایط صنعت نفت واقعاً اسفناک است. ما خانواده داریم و فشار زیادی روی ماست، الان با این وضعیت اقتصادی قیمت‌ها چهار برابر شده، ولی ما یک ریال هم نگرفتیم و این واقعاً ناراحت‌کننده است. ما برای برنامه غذایی، تغذیه، رفت و آمد و خیلی چیزهای ابتدایی دیگر نیاز به پول داریم و نمی‌دانم چه زمانی قرار است این مشکلات برطرف شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
بازیکنی که تو لیست مازاده،دم از جدایی میزنه،برو هر جایی میخانت،بازیکن با غیرت خوزستانی خوب زیاد هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
این حرفا چیه . مومنی باریکن بسیار خوبیه در این شراط مالی بد اگه او بره کی میخواد جاشو بگیره . زوج آل کثیر و مومنی سرعتی و تکنیکی که بلای جان اکثر تیمها شده با این وضعیت مالی صنعت جایگزینی نداره . بنظرم هرکی میاد و بجای درک شرایط بازیکنا میگه هرکی میخواد بره بره قطعا هوادار صنعت نیس و درواقع هوادار سایر تیمهای خوزستانیه و فقط میخوان همینجوری روحیه بازیکنا رو خراب کنن ولی ما بکوری چشم دشمنای صنعت نفت میگیم آقای مومنی تا همین حالا هم شرافتمندانه بازی کردید و قطعا مشکل حل خواهد شد و شما بخاطر هوادارا صبور باشید . دوستون داریم و خیلی مردید .
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
اقای قیصری فقط بلدی روحیه خراب کنی. مسله مالی خوزستانی وابادانی وغیره نمیشناسه وقتی نیست هرکسی درعذابه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها