به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

جهانداری: حردانی بصورت توافقی جدا شد

جهانداری: حردانی بصورت توافقی از استقلال جدا شد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: فریدون حردانی بصورت توافقی از استقلال اهواز جدا شده است.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص جدایی فریدون حردانی از استقلال اهواز گفت: در نشستی که با فریدون حردانی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که بصورت توافقی قطع همکاری کنیم.

جهانداری ادامه داد: حردانی در هفته های گذشته زحمات زیادی برای استقلال اهواز کشید ولی در نتیجه گیری دچار بدشانسی شد و نتوانست امتیازات لازم را کسب کند. به همین دلیل با این مربی برای قطع همکاری توافق کردیم تا انشاءالله با انتخاب یک سرمربی جدید شوک خوبی به تیم وارد شود.

وی در خصوص برنامه های استقلال اهواز در ادامه مسابقات گفت: بازیکنان راهی تعطیلات نوروزی شده اند و قرار است که از روز ششم فروردین ماه در تمرینات حاضر شوند. در تلاش هستیم بخشی از مطالبات بازیکنان را بپردازیم تا بچه ها با روحیه بهتری در ادامه مسابقات حاضر شوند.

مدیرعامل استقلال در خصوص دلایل نتیجه گیری ضعیف آبی پوشان در دور برگشت مسابقات عنوان کرد: استقلال اهواز در نیم فصل از سوی باشگاه های پولدار دولتی مورد هجوم قرار گرفت و بازیکنان شاخص استقلال را با قراردادهای مالی بالا از این تیم جدا کردند. به همین دلیل باید تلاش کنیم تا این تیم فعلاً در لیگ یک حفظ شود و انشاءالله در سال آینده با قدرت بیشتری وارد مسابقات لیگ یک شویم.

ارسطو جهانداری در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه و جدایی برادران شفیع زاده گفت: برادران شفیع زاده از من خواستند تا اختیارات باشگاه را به عهده بگیرم و مراحل اداری نقل و انتقال امتیاز باشگاه در حال انجام است.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها