به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

داورپناه: لیگ بسکتبال امسال سخت‌تر شده است

داورپناه: لیگ بسکتبال امسال سخت‌تر شده است

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم برابر مهرام گفت: تمام بازیکنان نفت فقط به تلاش کردن فکر می‌کنند و از هر فرصت برای تمرین و بهتر شدن استفاده می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، تیم بسکتبال نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر مهرام را شکست داد و با پنج برد به کار خود در لیگ ادامه می‌دهد. سعید داورپناه بازیکن با سابقه نفت درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: درست است که امسال تغییرات زیادی در ترکیب داشته‌ایم و چند بازیکن را از دست دادیم اما تمام بازیکنان کنونی واقعا تلاش می‌کنند و تمرین‌های پرفشاری انجام می‌دهیم.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت ادامه داد: ما از تمام فرصت‌هایی که داریم استفاده می‌کنیم و تمرینات را ادامه می‌دهیم. این مساله باعث شده که هماهنگی خوبی داشته باشیم و بازیکنان به سطح خوبی برسند. به نظرم در بازی با مهرام نیز همین هماهنگی باعث شد که برنده شویم و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی برای نفت برای فصل جاری به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دارد؟ تصریح کرد: لیگ امسال شرایط بسیار متفاوتی نسبت به سال قبل دارد. تیم‌های خوبی وارد لیگ شده‌اند که بازیکنان ملی و بازیکنان خارجی دارند و تا این مرحله نیز به خوبی کار کرده‌اند. به نظرم با اینکه مدافع عنوان قهرمانی هستیم اما شرایط مثل قبل نیست. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم این است که تلاشمان را ادامه بدهیم و در هر مسابقه برای بردن وارد زمین شویم.

داورپناه همچنین افزود: مسابقات همیشه حساسیت زیادی دارند و ما هیچ بازی را ساده نمی‌بینیم. باید با کار گروهی، تمرکز بالا و با تمام توان تلاش کنیم. در هر مسابقه برای برد وارد زمین می‌شویم و حریفی را دست کم نمی‌گیریم. در این فصل هیچ تیمی دست و پا بسته نیست و اگر غفلت کنیم قطعا بازی را با باخت پشت‌سر می‌گذاریم.

بازیکن با تجربه تیم بسکتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که رقابت با مهرام از هفته پنجم لیگ را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: این بازی برای هر دو تیم مهم بود. تا این هفته هر دو تیم بدون شکست بودند و تلاش بازیکنان این بود که برنده شوند. مهرام باشگاه بزرگی است که بازیکنان و مربی خوبی هم دارد. حساسیست مسابقه بسیار بالا بود و به نظرم تمرکز دو تیم نیز روی دفاع بود.

وی افزود: ما واقعا یک بسکتبال تیمی به نمایش گذاشتیم. همه بازیکنان درون زمین تلاش می‌کردند که برنامه‌ها اجرایی شود و خوشحالم که برنده شدیم. ما سعی کردیم تمرکز داشته باشیم و از موقعیت‌هایمان بهره ببریم و به نتیجه دلخواه برسیم. مسابقه مهمی بود و توانستیم برنده شویم.

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان گفت: بازی ما در هفته ششم لغو شده و فرصت داریم تا تمرین کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. همانطور که گفتم ما با تمام توان تلاش می‌کنیم و از هر فرصتی که داریم برای تمرین کردن بهره می‌بریم تا هماهنگ تر شویم.

تیم بسکتبال نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر دوشنبه چهارم آذر به مصاف مس کرمان می‌رود.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها