به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ناامیدم کرد

حاتمی: به احترام تارتار از پیشنهاد خارجی‌ گذشتم

حاتمی: از پیشنهاد خارجی‌ام بخاطر تارتار گذشتم

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید از این تیم قهر نکرده، بلکه از ادامه مشکلات خسته شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، فرزاد حاتمی مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان تمرینات این تیم را ترک کرد و به تهران رفت. ظاهراً حاتمی از یکسری مسائل خسته و ناامید است. او می‌گوید قرارداد دلاری با یک تیم مالزیایی را به‌خاطر تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان رها کرد و به این تیم آمد، اما حالا اتفاقاتی را می‌بیند که ناامید و خسته‌اش کرده. البته ظاهراً بحث ناراحتی او فقط مشکل اسکان نیست و مسائل دیگری هم در آن دخیل است.

فرزاد حاتمی که در تیم‌های بزرگ زیادی بازی کرده و رکورددار بیشترین تغییر تیم در لیگ برتر است، در مورد ترک کردن نفت مسجدسلیمان، بحث درگیری با سوشا مکانی، مشکلات این تیم و... صحبت‌های جالبی دارد.
 
آقای تارتار در مصاحبه‌ای گفته شما به‌خاطر مشکل مسکن، نفت مسجدسلیمان را رها کردی و به تهران آمدی اما امیدوار است خیلی زود برگردی.
 من قبلاً هم گفته بودم تا شرایط درست نشود، به‌هیچ‌عنوان قصد برگشت ندارم. باید شرایط درست شود تا بتوانم برگردم. در این مورد هم با آقای تارتار و حسن‌پور جلسه خواهم داشت.

شما قبل از اینکه به مسجدسلیمان بروی، می‌دانستی این تیم مشکلات زیادی دارد. چرا با این شرایط رفتی؟
 من مشکلات را می‌دانستم ولیکن گذشت کردم. مردم مسجدسلیمان هم آنقدر خونگرم و خوب هستند که واقعاً از حضور در این شهر لذت بردم. دوستان‌مان در آنجا یک دقیقه هم ما را تنها نمی‌گذاشتند و همیشه می‌آمدند ما را این طرف و آن طرف می‌بردند. این بخش خیلی خوب بود، اما بخش فوتبالی متفاوت است چون من برای فوتبال رفتم باید به اهداف فوتبالی‌ام می‌رسیدیم که اینطور نشد. تا الان هم به‌خاطر مردم خوب مسجدسلیمان تحمل کردم و ماندم. قرارداد مالی آنچنانی هم نبستم و حضورم در مسجدسلیمان معرفتی بوده ولی حالا دیگر خسته شده‌ام. تنها مشکل من، موضوع اسکان نیست بلکه این مسأله یکی از علت‌هایی است که باعث شد من بروم.

چه مسائل دیگری در این تصمیمت دخیل بوده؟
 نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسأله صحبت کنم چون اینها مسائل درون‌خانوادگی است و نباید شأن و شخصیت باشگاه زیر سؤال برود. به هر حال در حد توان دارند به تیم خدمات می‌دهند اما من نتوانستم بمانم. هم از آن لحاظ و هم مسائل دیگر باعث شد نتوانم بمانم. دوست دارم درون خانواده مشکلات حل شود. قهر هم نکردم و فقط آمدم تهران. اینطور نیستم که قهر کنم تا به من بیشتر اهمیت دهند، فقط خسته شده‌ام.

شما قبل از اینکه به مسجدسلیمان بروی، از مردم این شهر شناخت نداشتی که بگویی به‌خاطر آنها این تیم را انتخاب کردی. آن زمان هم مشخص بود که نفت مسجدسلیمان مشکلات زیادی دارد. چرا این تیم را انتخاب کردی؟
 من حقیقتاً آن موقع از مردم خوب مسجدسلیمان شناخت نداشتم و به‌خاطر مسائلی که فصل پیش با تارتار داشتم به این تیم آمدم. من داشتم از ایران می‌رفتم و هیچ‌کس هم نمی‌آید قرارداد دلاری را رها کند و قرارداد ریالی ببندد؛ آن هم قراردادی که بالا نیست اما من چون می‌خواستم از دل تارتار دربیاورم، به مسجدسلیمان آمدم ولیکن در ادامه یکسری مسائل پیش آمد که خسته شدم. امیدوارم این موضوعات حل شود. تا الان هم آقای حسن‌پور خیلی کار کردند و با دل و جان همراه تیم بودند اما ایشان هم تا یک جایی می‌تواند کمک کند و بیشتر از این، از دستش برنمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه چطور؟ با او صحبتی نداشتی؟
 من مدیرعامل باشگاه را یک‌بار دیدم که آن زمان هم تذکری که کاپیتان باید می‌داد، من دادم اما جوابی داد که فهمیدم کجا آمدم. البته توهین نکرد اما به هر حال جوابش جالب نبود.

یعنی دلخور شدی؟
 دلخور نه، بیشتر ناامید شدم. تازه فهمیدم به‌لحاظ سخت‌افزاری به چه تیمی آمده‌ام.

پس فقط همین یک‌بار مدیرعامل کنار تیم بود؟
 بعد از بازی با استقلال مدیرعامل آمد در رختکن که بچه‌ها فشار آوردند مسائل را به‌عنوان بزرگتر تیم بگو و من گفتم، اما همانطور که قبلاً هم توضیح دادم، جوابی دادند که خودم دیگر جوابی نداشتم. کاملاً ناامید شدم. به هر حال نمی‌شود ایراد گرفت چون سبک آنجاست. مردم مسجدسلیمان واقعاً خونگرم هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند اما این اتفاق برایشان نیفتاده.

می‌توانم بپرسم تا الان چند درصد از مطالبات‌تان را گرفته‌اید؟
 من 25 درصد گرفتم و هیچ‌وقت هم سر مسائل مالی غر نزده‌ام. آمده‌ام کمک کنم. من از قرارداد خارجی‌ام گذشتم اما شرایط اینجا خوب پیش نمی‌رود.

از کجا پیشنهاد خارجی داشتی؟
 من از مالزی پیشنهاد خیلی خوبی داشتم و داشتم می‌رفتم اما از آنجا که بچه پایین‌شهرم و همه بچه‌های پایین‌شهر معرفت را ارجح به هر چیزی می‌دانند، از این پیشنهاد گذشتم و به مسجدسلیمان آمدم که اینجا هم شاهد یکسری مسائل بودم.

برداشت من از صحبت‌های شما این است که یکسری دلخوری از تارتار داری. درست است؟
 ان‌شاءالله یک جلسه داریم و صحبت می‌کنیم.

پس دلخور هستی!
 دلخوری نمی‌شود گفت اما باید جلسه داشته باشیم و صحبت کنیم.

بحث دعوا با سوشا مکانی هم ظاهراً اشتباه بود؟
 بله، اتفاقاً وقتی داشتم می‌آمدم سوشا، نقی‌زاده و بقیه بچه‌ها آمدند و گفتند نرو اما من تصمیم را گرفته بودم. داشتم وسایلم را جمع می‌کردم که دیدم خیلی زیاد است و از سوشا ساکش را گرفتم که وسایلم را راحت‌تر بیاورم.

قبول داری سوشا مکانی خیلی با گذشته‌اش فرق کرده؟
 خیلی. سوشا به‌لحاظ شخصیتی قوی بود، الان هم هست اما خوشبختانه بازی کردن در اروپا باعث شد سبک رفتاری‌اش هم اروپایی شود. سوشا بچه خیلی خوبی است و بعضی مسائل حاشیه‌ای باعث شد فکرش درگیر آن باشد و از راه اصلی‌اش بماند اما حالا متوجه شد نباید به این مسائل اهمیت دهد. او گلر خیلی خوبی است که الان هم واقعاً به تیم کمک زیادی کرد.

چرا در بازی با نساجی نیمکت‌نشین بودی؟
 من در اکثر تیم‌هایی که بودم همیشه سوار بر بازی بودند و به‌دنبال پیروزی هم در خانه و هم خارج از خانه، اما نفت مسجدسلیمان محتاطانه‌تر بازی می‌کند. البته محتاطانه‌تر به معنی دفاعی بودن نیست. کمتر موقعیت برای فوروارد ایجاد می‌شود و شرایط برای مهاجمان سخت است.

این مسأله در بحث رفتنت تأثیرگذار نبود؟
 من کلی صحبت کردم. این را بگویم که الان 10 هفته گذشته و من فقط یک گل زده‌ام که آن هم مردود اعلام شد.

بازی با فولاد خوزستان؟
 بله، در آن بازی من گل زدم اما سیدوحید کاظمی داور بازی آن را مردود اعلام کرد. من گفتم شما داور هستی و حتماً بهتر می‌بینی اما من مطمئنم گل درست بوده که ایشان گفت اشتباه می‌کنی. در کل من در مسجدسلیمان کم بازی کردم اما در همین دقایق هم انتظار داشتم گل‌های زیادی بزنم اما موقعیت ایجاد نمی‌شود.

یعنی مشکل از خط میانی است که موقعیت ایجاد نمی‌کند؟
 نه، مشکل نه از خط میانی است، نه از دفاع و نه هیچ‌جای دیگر. تیم کلاً موقعیت گل کم ایجاد می‌کند. وگرنه ابراهیمی، نقی‌زاده و بقیه بچه‌ها خیلی تلاش می‌کنند. نمی‌دانم، شاید توقع من بالا است. شاید به‌خاطر این است که من قبلاً در تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، تراکتور و... بازی کرده‌ام که در آنجا فقط به گل زدن فکر می‌کردم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
بابا تو منتظر یکی بودی بیاد بهت پیشنهاد بده.حالا از پیشنهاد خارجی رو رد کردی
احسان mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
خدارو شکر ک تیم ما باعث شد ک از دل تارتار درش بیاری حالا ک درش اوردی باخودت هم ببرش عماد میر جوان رو هم باخودت ببر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
راست میگه، از لیگ دسته 3 مالزی پیشنهاد داشته.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
پیشنهاد خارجی برا بازیکنی که سن فوتبالش تموم شده دیگه از اون حرفاست
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
بدرد نفت نمیخوره این بازیکن بهتر که رفت
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
انشالله که مشکل آقای حاتمی بزرگوار و فداکار حل شود و با انگیزه وروحیه بالا و با کمال میل به تیم سرسخت نفت برگرد و هدفش فقط گل زدن و تفکر انفرادی نباشد بلکه بیشتر تلاش ، همدلی و موفقیت جمعی کل تیم رو در نظر بگیرد .... انشالله
به امید موفقیت آقای حاتمی عزیز و تیم نفت با مربی فهیم و گرانقدر تیم استاد بزرگ آقای مهدی تارتار
به امید موفقیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
ذرست ميگه مهاجم بيكاره تو زمين نفت فكر اينه گل نخوره همين
محمد فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
از رئال پیشنهاد داد ولی بخاطر نفت نپذیرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها