به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

هرمزی: قول نمایندگان مجلس عملی نشده است

هرمزی: قول نمایندگان مجلس عملی نشده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که در معادلات فوتبالی هیچ کسی تصور نمی‌کرد که تیم ما در پایان هفته ششم لیگ دسته دو کشور در صدر جدول باشد، گفت: گاهی اوقات برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم و اگر شرایط تغییر نکند، به زودی از تیم جدا خواهم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص روند موفقیت استقلال ملاثانی در لیگ دسته دو کشور و شانس صعود به لیگ یک، اظهارکرد: تیم ما از یک منطقه محروم، مظلوم و فقیر است و در معادلات فوتبالی نیز هیچ کسی تصور نمی‌کرد که استقلال ملاثانی در پایان هفته ششم در صدر جدول باشد. عوامل بسیاری دست به دست همه داده‌اند تا ما اکنون صدرنشین گروه خودمان در لیگ دو کشور باشیم.

وی بیان کرد: آن چه باعث صدرنشینی ما شده، مطمئنا انگیزه‌های مالی نبوده است زیرا پولی وجود ندارد. تیم ما یکدل است و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. انتظار ما از مسئولان این است که از خواب بیدار شوند و تیم ما را ببینند. استقلال ملاثانی از منطقه‌ای است که یک سال قبل، تمام این منطقه را سیل برد و تما سرمایه آن زیر آب رفت. این تیم در حال حاضر تنها دلخوشی مردم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مسئولان اگر می‌خواهند روند موفقیت استقلال ملاثانی تداوم داشته باشد، باید به این تیم توجه و رسیدگی کنند. ما برای هر سفر با مشکل مواجه هستیم ولی این مشکلات باعث نشده که مقابل حریفان دست‌هایمان را به نشانه تسلیم بالا بیاوریم. تیم ما با قدرت می‌جنگد. نکته جالب این است که باوجود مشکلات، تیم ما از نظر اخلاقی و انضباطی نیز فوق‌العاده است.

وی با قدردانی از مدیرکل صدا و سیما بابت پخش تلویزیونی بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی در لیگ دو کشور، عنوان کرد: محرومیت این شهر باعث شده که مسابقات آن برای دلخوشی مردم به صورت مستقیم پخش شود. همچنین از آقای حمیدی شهردار ملاثانی و همچنین اعضای شورای شهرمان نیز قدردانی می‌کنم. سوالی که برای من مطرح است این  است که نقش نیروگاه رامین در ملاثانی در بخش مسئولیت‌های اجتماعی‌اش چیست؟ ما خواسته زیادی از مسئولان این نیروگاه نداشتیم ولی اهمیتی ندادند.

هرمزی افزود: با یکی از نمایندگان مجلس هم تماس گرفتیم تا به ما کمک کند که گفت اگر خواسته‌تان درخصوص فوتبال است با من حرف نزنید. آقای نماینده چطور موقع انتخابات دست به هر رفتاری برای اضافه کردن چهار رای به رای‌هایت می‌زنی ولی بعد به ما این گونه می‌گویی؟

وی با بیان اینکه باتوجه به مشکلات موجود خسته شدم و هر لحظه ممکن است که از تیم جدا شوم، گفت: بار مسئولیت‌های من در استقلال ملاثانی بسیار است. خود من نیز خانواده دارم و قرار نیست مسئولیت‌های اجتماعی این شهر و استان را ما به دوش بکشیم. سه ماه است که این مسئولیت‌ها را به دوش کشیدیم و آیا اکنون مسئولان نباید خود را نشان دهند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: صعود استقلال ملاثانی به لیگ یک، در گِرو حمایت است. تیم حمایت شود، صعود می‌کند و در غیر این صورت سقوط خواهد کرد. تاکنون اصلا حمایت‌ها خوب نبوده است. اکنون دو نفر هستند که به صورت شخصی از جیب خود برای تیم هزینه می‌کنند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند ولی تا کی تیم باید این گونه حمایت شود؟ ما گاهی اوقات برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم. گفتن این مسایل واقعا درست نیست ولی استقلال ملاثانی با چنین مشکلاتی مواجه است. به هر حال اگر شرایط تغییر نکند، به زودی از تیم جدا خواهم شد.

وی در پایان گفت: عده‌ای از مسئولان مانند آقایان الباجی و یوسفی، نماینده‌های مردم اهواز برای حمایت از تیم قول دادند ولی تاکنون قول آن‌ها عملی نشده است. به هر حال اگر تیم دیده شود، اتفاق ماندگاری برای شهر ملاثانی و خوزستان خواهد افتاد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
0
0
آقای هرمزی نمایندگان خوزستان پیگیر حل مشکلات دو تیم مظلوم سرخابی پایتخت هستند و وقتی برای رسیدگی به وضع اسفبار خوزستان ندارند ،به قول و وعده هیچ نماینده و مسئولی اعتماد نکنید و دلخوش نباشید.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
0
0
نماینده های مردم اهواز؟
خنده دارتر از این 3 کلمه نمایندگان مردم آبادان هستند
کدوم نماینده داداشه من؟ دلت خوشه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
بیاید یک حساب معرفی کنید تا کسانی که دلشون با این تیم ، دلشون با فوتبال محلات خوزستان و دوستداران فوتبال خوزستان هستند بااهداء یک مبلغ ناچیزی کمک کنند .