به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
گل‌هایم را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنم

والی: فولاد خوزستان تیم کوچکی نیست

والی: فولاد خوزستان تیم کوچکی نیست

خوزستان اسپورت- ایوب والی می‌گوید فولاد خوزستان تیم کوچکی نیست که فقط برای ماندن در جدول تلاش کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، کاپیتان فولاد خوزستان در بازی با ماشین‌سازی تبریز یک روز متفاوت و عجیب داشت. ایوب والی در این بازی که به عنوان مدافع آخر به میدان رفته بود، موفق شد 2 گل بزند تا تیمش پیروز شود و به 3 امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

ایوب والی که امید زیادی به روزهای روشن تیم فولاد خوزستان دارد، از هواداران می‌خواهد صبور باشند تا تیم با آرامش کار کند و بتواند پیروزی‌های دیگری به دست بیاورد.
 
مقابل ماشین‌سازی تبریز برد خوبی به دست آوردید و توانستید به رده چهارم جدول صعود کنید.
 بله، خدا را شکر توانستیم ببریم. البته بازی با ماشین‌سازی سخت بود. ماشین‌سازی واقعاً در زمین خودش خیلی خطرناک است، مخصوصاً خط جلوی این تیم که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند اما خدا را شکر ما توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و ببریم.

در این بازی، کامبک خیلی خوبی هم داشتید.
 بله، ما 2 بار به بازی برگشتیم چون 2 بار عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم و ببریم.

خودت هم 2 گل خیلی خوب زدی که یکی یک امتیازی بود و یکی هم 3 امتیازی.
 دقیقاً. به نظرم گل زدن من مهم نبود. ما دنبال پیروزی بودیم و این گل‌ها نتیجه زحمت و همکاری بچه‌ها بود. واقعاً برای خودم و تیم مهم نبود که چه کسی گل می‌زند. این برد شیرین‌تر از گل زدن من بود. بعضی وقت‌ها برای یک بازیکن هر توپی می‌رسد، گل می‌شود. این اتفاق در بازی با ماشین‌سازی برای من افتاد و هر توپی که می‌زدم، گل می‌شد. من در این بازی هم با پای چپ و هم با پای راست گل زدم.

گل‌هایت را به چه کسی تقدیم کردی؟
 گل‌هایم را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنم.

هواداران فولاد هم همیشه برای شما سنگ‌تمام می‌گذارند و بعد از این بازی هم خیلی از آنها گل‌هایت را استوری کردند.
 بله، واقعاً همیشه هواداران فولاد نسبت به من خیلی لطف و محبت داشتند و حمایت کردند. دست‌شان درد نکند. حق آنها بیشتر از اینهاست چون واقعاً فوتبال‌فهم و متعصب هستند. امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم و با فوتبال غم‌های دل‌شان را از بین ببریم.

البته همین هواداران تا هفته گذشته نسبت به عملکرد فولاد خوزستان معترض بودند و حتی علیه کادرفنی شعار سر دادند.
 خب، تیم جدید همیشه نیاز به صبر، حوصله و حمایت دارد. ما تیم جدیدی بستیم و حدود 8، 9 بازیکن جدید به تیم اضافه شد. علاوه بر آن، کادرفنی هم کاملاً جدید است و کادر مدیریت هم عوض شده. با این تغییرات نیاز به زمان داریم و باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. برای رسیدن به هماهنگی فنی، تفکری و رفتاری نیاز به زمان داریم. اینها آیتم‌های مهمی است که می‌تواند در بازی‌ها تأثیر زیادی بگذارد و باید با زمان حل شود. هواداران هم به خاطر اینکه در چند سال اخیر نتوانستیم نتیجه بگیریم، بدبین شدند و زود واکنش نشان می‌دهند که امیدواریم دیگر شرایط تیم به صورتی باشد که بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. باز هم می‌گویم صبر، حوصله و حمایت، بیشتر به تیم کمک می‌کند و به این مسأله نیاز داریم.

فکر می‌کنی نکونام بتواند در فولاد خوزستان با جوی که هوادارانش دارند، موفق باشد؟
 بله، نکونام اگرچه در مربیگری تجربه چندانی ندارد اما در بازیگری تجربه زیادی دارد که با توجه به آن، مطمئناً می‌تواند از پس کار برآید و امیدوارم موفق باشد.

هدف فولاد در این فصل چه چیزی است؟
 ببینید ما در بازی‌های قبلی نشان دادیم تمام تلاش‌مان این است که برنده میدان باشیم. خیلی وقت‌ها عقب افتادیم و توانستیم جبران کنیم و بعضی وقت‌ها هم بدشانس بودیم. الان هم تمام تلاش‌مان این است که در هر بازی 3 امتیاز را بگیریم. تا الان در بازی‌های بیرون از خانه بردهای خوبی به دست آوردیم اما باید تلاش کنیم در بازی‌های داخل خانه هم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شاید حتی بتوانیم سهمیه بگیریم یا شاید هم پایین جدول باشیم. همه اینها به اعتماد به نفس بستگی دارد که اگر همه دست به دست هم بدهیم و با اتحاد و همدلی پیش برویم، مطمئناً بهترین نتیجه رقم می‌خورد.

یعنی فکر می‌کنی فولاد می‌تواند این فصل برای رسیدن به سهمیه تلاش کند؟
 صددرصد. فولاد تیم کوچکی نیست که فقط برای ماندن در جدول تلاش کند. فولاد 2 فصل قهرمان لیگ برتر شده و 4، 5 بار هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته. تیم بزرگ و هواداران پرشماری داریم که می‌توانیم سهمیه هم بگیریم. همانطور که قبلاً گفتم هیچ‌ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و آسیایی شدن هم دور از دسترس فولاد نخواهد بود.

فکر می‌کنی امسال کدام تیم‌ها شانس خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارند؟
 به نظرم امسال تیم‌های خوب زیاد هستند که اگر اسم نبرم بهتر است اما 4، 5 تیم هستند که خوب بسته شده و خیلی خرج کرده‌اند و  به دنبال قهرمانی هستند. البته فوتبال به این چیزها نیست و همه چیز در لحظه مشخص می‌شود و بستگی به بازی 90 دقیقه‌ای دارد. اینکه تیمی که زیاد خرج کند، شانس قهرمانی است، ملاک نیست و قبلاً هم یکسری تیم ثابت کرده‌اند با هزینه کم هم می‌توان به قهرمانی رسید.

اما فولاد همیشه خوب خرج می‌کند و در پرداختی‌هایش نظم خاصی دارد.
 اتفاقاً فولاد زیاد خرج نمی‌کند و بودجه محدودی دارد که فکر می‌کنم به نسبت دیگر تیم‌ها در حد متوسط باشد. یعنی نه بالا است و نه پایین. همین مسأله هم باعث شده قراردادها در سطح متوسطی بسته شود که شاید قرارداد خیلی از بازیکنان اصلی‌مان نصف بازیکنان دیگر تیم‌ها نباشد. با این حال همیشه نظم خاصی داشته که همه از آن راضی هستیم. امیدوارم فولاد با حمایت هواداران و اعضای تیم، بتواند این فصل نتایج خوبی بگیرد که همه ناکامی‌های قبلی را جبران کنیم تا دل مردم خوب خوزستان شاد شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
اقا ایوب ما قهرمانی میخوایم خسته شدیم بس ته جدولیم
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
ایوب عزیز ابو الغیره فولاد تیم بزرگیه
فقط آکادمیش به دو تیم سوگولی حکومت میارزه دو قهرمانی لیگ برترش به کنار
اما ۴ ساله این تیم رو به شدت تضعیف کردن
خدا از اژدری و رضایی و مسببین این اوضاع نگذره
امسال هم بعید میدونم حتی سهمیه بگیریم
چون تفکر نکونام صرفا حضور در رده ششم یا هفتمه. رجبی هم این رو تایید کرد
ما تیمی برای قهرمانی نبستیم اما اگر نکونام از آبشک سیف اللهی و قاسمی نژاد بنجل دست بکشه و به بازیکنای بومی مثل صابر حردانی عباس بوعذار و ... بازی بده کسب سهمیه سخت نیست
فولاد امسال هدف مشخصی نداره
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
کاپیتان دوست دارم عزیزم انشاالله قهرمانی یا سهمیه بگیریم
فریدون
|
United States of America
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
فولاد دربخش مالی تقریبا با90درصدتیمهامتفاوت است،،، فولاد هر قراری میگذارد آنرا به موقع انجام میدهد،،، بازیکنان وکادرفنی میدانند اگر مبلغ قراردادشان خیلی کمترازسرخابی هاست اما بدون استرس واعتصاب دریافت میکنند،،، برگ برنده فولاد همین است،،،فولاد امسال حداقل بایدسهمیه بگیرد،، بله این حداقل انتظارهواداران است،،،، هرچند درجذب بازیکن بخصوص گرفتن دفاع اردنی اشتباه محض کرد،،،ایوب والی وکولیبالی وعارف آغاسی ومیلاد بدرقه راداشت،،،، هزینه دفاع اردنی را میتوانست خرج یک هافبک طراح کند،،تا پریرا آقای گل سال قبل ودیگرمهاجمین فولاد خوب تغذیه شوند،،،، بنظرمن فولاد مهاجم نمیخواهد نداشتن هافبک طراح معضل فولاداست،،،، که بایدبزودی حل شود،،،،مهاجمی که تغذیه نشود چگونه گل بزند،،،اما،،، اما،،، کاش نکونام بااینهمه دفاع وسطی که دارد ودفاعهای جناحین زیادی میل به تهاجم خطرناک دارند. سیستم 3.5.2 را امتحان میکرد قطعا بااین شرایط فولاد سازگار ونتیجه میدهد،،،،، کاش یکی سیستم 3.5.2 رابه نکونام برساند. ،،باورکنید جواب میدهد،،،، کاش به نکونام گفته شود حداقل درتمرین یکبار امتحان کند،،،، نگویید منسوخ است ،،،این سیستم برای فولاد جواب میدهد،،،،
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
کاپیتان والی خیلی عالی افتخار مایی نکونام باید افتخار بکنه که همچنین بازیکن باتعصب داره درود برشرفت ایوب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
اسطوره فولاد خوزستان و کل فوتبال خوزستان
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
اقای فریدون عالی گفتی
3 _5 _2 برای فولاد عالیه
3 مدافع والی کولیبالی بنی یاسین
2 هافبک دفاعی عبدالله زاده مریدی و 3 هافبک بعدی حردانی عباس بوعذار حیدریه
2 مهاجم هم بیت سعید و پریرا
نیمکت هم خوبه
اما دل خوشی به نکونام ندارم
سیف اللهی بنجل رو بعد ۶ هفته فقط برای مشکل مصدومیتش کنار گذاشت!!
نکونام در هر صورت اصرار داره خرید های شمالی بنحلش مثل آبشک قاسمی نژاد و ... فیکس باشن
فولاد پادشاه جنوب
|
Germany
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
کاپیتان از تو بعیده سهمیه یعنی چی؟ هدف فولاد فقط قهرمانی باید باشه
طرفدار نفت مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
فولاد فقط باید به قهرمانی فکر کنه
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
البته دیگ باید خدا حافظی کنه
جمیل اهواز فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
به امید قهرمانی یا سهمیه اسیا
عشق است فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
نمیدونم چرا همه کارشناس شدنه سه پنج دو ینی چه بعد میگه حیدریه هافبک باشه بس فرزاد جعفری چی که بهترین بازیکنه فولاده اقا خواهشن بزارین تیم ارامش داشته باشه چهار بازی بیرون خونه ده امتیاز نتیجی بدی نیست
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
زنده باد فولاده بزرگ
فولاد شهر اهواز .اصل کار تعصبه که خدای تعصب تو فولاد کاپیتان ایوبه وجعفری وبچهای بومی هستن .هرکی تعصبی کار کرد نونش حلاله هرکسی هم حاشیه داره و زیرکانه بازی کنه حرومش باشه پیراهنی که پوشیده چون واقعا جوانهای زیادی هستن که لیاقت پوشیدن لباس فولادو دارن ولی متاسفانه موقعیت یا ضعف مالی و هزار مشکل دیگه نزاشته این جوونا خودشونو نشون بدن
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
فولاد به مهاجم نیاز داره
فولاد افتخار خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
آقای والی فولاد بزرگه اما غیر بومی یا کوچک کردن متاسفانه
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
آقا ایوب اگر اون گلها نمی زدی الان شاید از دست نکونام راحت شده بودیم.