به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

امتیاز تیم خوزستانی به شهرکرد واگذار شد

امتیاز تیم خوزستانی به شهرکرد واگذار شد

خوزستان اسپورت- مدیر تیم‌های بسکتبال رعد هوایی کشور با بیان اینکه دلیل انتقال تیم پدافند هوایی دزفول به شهرکرد، عدم حمایت مسئولان خوزستانی بود، گفت: برای اینکه بقا داشته باشیم و سربازهای تیم متضرر نشوند، تیم را به شهرکرد منتقل کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، جمال صیفی در خصوص واگذاری تیم لیگ برتری بسکتبال رعد هوایی دزفول به شهرکرد، اظهار کرد: این تیم با نام دزفول مجوز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آورد و سپس به اهواز برای تیم‌داری در لیگ برتر سپرده شد اما باتوجه به اینکه حمایت لازم از این تیم صورت نگرفت، تیم سال گذشته مجددا به دزفول برگردانده شد.

وی بیان کرد: متاسفانه در دزفول نیز باوجود قول‌هایی که برای حمایت داده بودند، اتفاق خاصی نیفتاد و ما هم برای اینکه بقا داشته باشیم و سربازهای تیم متضرر نشوند، تیم را به شهرکرد منتقل کردیم. البته از فارس، مرکزی و مشهد نیز پیشنهاد داشتیم ولی فدراسیون تمایل داشت باتوجه به اینکه 25 درصد از بازیکنان تیم‌ملی از شهرکرد هستند، این شهرستان به بسکتبال برگردد و ما هم قبول کردیم. تیم اکنون شرایط خوبی دارد و مسئولان این شهرستان به قول‌های خود عمل کرده‌اند.  

مدیر تیم‌های بسکتبال رعد هوایی کشور در پاسخ به این سوال آیا آیین‌نامه‌ای وجود ندارد که یک تیم طی دوران فعالیت خود مکرر از یک شهرستان به شهرستان دیگر یا از یک استان به استان دیگر انتقال پیدا نکند؟ گفت: هدف باشگاه پدافند که در 10 رشته فعالیت دارد، کمک به ورزش کشور است. به هر حال اگر استانی موفق عمل نکند، ممکن است تیم به استان دیگر داده شود. در این زمینه آیین‌نامه خاصی نیست و ما استانی را برای تیم‌داری می‌خواهیم که حمایت کند. ما به حداقل‌ها نیز راضی هستیم ولی می‌بینید که همین حداقل‌ها نیز فراهم نمی‌شود و  مجبور به انتقال می‌شویم.

وی در پایان عنوان کرد: به هر حال دلیل انتقال تیم پدافند هوایی دزفول به شهرکرد، عدم حمایت مسئولان خوزستان بود.

شایان ذکر است، با واگذار شدن امتیاز تیم بسکتبال رعد پدافند دزفول به شهرکرد، بسکتبال خوزستان در فصل آتی لیگ برتر بسکتبال دو نماینده به نام‌های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان خواهد داشت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
چندتا از تیمهای فوتبال رو فروختن حالا نوبت بسکتبال و بقیه رشته ها رسیده مرحبا به غیرت مسئولین خوزستان!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
ایراد اصلی به خود مردم خوزستان وارده . مردمانی خنثی و الکی خوشیم
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
مگر یه تیم سربازان آنهم بسکتبال که نفرات زیادی ندارد چقدر هزینه میشود،، واقعا،،، فقط وفقط شعار،،، شعار،،، شعار،،، عمل صفر، صفر، صفر،،،