به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

شکایت مدافع اسبق پرسپولیس از کارون خرمشهر

شکایت مدافع اسبق پرسپولیس از کارون خرمشهر

خوزستان اسپورت- باشگاه کارون خرمشهر با شکایت سه و نیم میلیارد ریالی مدافع اسبق پرسپولیس محکوم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد و باشگاه کارون خرمشهر به پرداخت مطالبات دو بازیکن فصل گذشته به شرح زیر محکوم شد:

"در پی شکایت محسن بنگر از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت رضا اسدی از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ هفت میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود."

شایان ذکر است، محسن بنگر مدافع 40 ساله شمالی که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را داشته است، فصل گذشته در مقطعی عضو تیم کارون خرمشهر بود و رقم طلب وی از این تیم 10 برابر رقم طلب رضا اسدی دیگر مدافع فصل گذشته کارونی‌ها است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
تهمت زدن در دین مبین اسلام گناه بزرگیه
اما آن چه که عیان است چه حاجت به بیان است!!
مدافع لنگی که همیشه جلوی پرسپولیس تیمش رو ده نفره کرده اونم در سن ۳۷ - ۳۸ سالگی چه نیازی به جذبش بود؟!!! خوزستان مهد فوتبال ایران مدافعی بهتر از بنگر نداشت؟؟ سه و نیم میلیارد رو خرج فوتبال شادگان و سوسنگرد و محمره و ... کنیم حداقل ۵ بازیکن در حد تیم ملی میشه از این شهرها انتخاب کرد
مدیران خوزستان کی میخوان دست از سر خوزستان بردارن ؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
واقعا مگه چه مبلغی با این پیرمرد شمالی بسته بودن که هنوز 350 میلیون تومنش مونده؟؟؟؟ همین دلال بازیها تیم کارون رو بدبخت کرد واقعا متاسفم برای مسئولین خرمشهر.
فریدون
|
United States of America
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
یادتونه روزی که افاضلی او را آورد. درهمین رابطه نوشتم. کمکی نمیکند اما فردا مشکل اصلی تیم میشود،،فکرکنم 700میلیون بسته است،،،
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
نیم دانم واقعا طلبکار است یا خیر؟! اما یاسشان فقط درخدمت لنگ تهران است در تراکتور هم که بود به این تیم و امیر خان خیانت کرد و در مقابل لنگ تهران خائنانه بازی کرد در کارون هم لابد بللله!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها