به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

مدیرعامل فولاد نوین: در فوتبال ایران باقی می‌مانیم

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان گفت: ما و شرکت فولادخوزستان دو شرکت کاملا مجزا هستیم اما باید یکسری الزامات را اصلاح کنیم که مطمئنا در زمانی که فرصت داریم، آن را انجام خواهیم داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، در خصوص صحبت‌های بهروان مبنی بر این‌که باتوجه به این‌که باشگاه‌های فولادخوزستان و فولاد نوین خوزستان از یک منبع مالی تغذیه می‌شوند و طبق قوانین AFC دو تیمی که از یک منبع مالی تغذیه می‌شوند نمی‌توانند همزمان در لیگ برتر حضور داشته باشند، اظهار کرد: باتوجه به این‌که بهروان به صورت کامل از الزامات AFC اطلاع دارد ما باید شرایط را فراهم کنیم تا شرایط حضور در لیگ برتر را داشته باشیم.

وی افزود: به هر حال هر تیمی که از مقطعی به مقطع دیگر می‌رود باید یکسری الزامات را جهت اصلاح در برنامه کاری خود بگذارد که ما هم این کار را انجام خواهیم داد. نماینده باشگاه ما نیز سه‌شنبه هفته گذشته در کارگاه آموزشی صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرد و در خصوص الزامات حضور در لیگ برتر کاملا توجیه شد و ما به دنبال ساز و کارها هستیم و ان‌شاالله اصلاحات را انجام می‌دهیم و می‌توانیم به صورت راحت در لیگ برتر شرکت کنیم. در هر صورت هر چه سطح لیگ بالاتر باشد الزامات حرفه‌ای‌تر می‌شود و ما هم باتوجه به این‌که آماده لیگ برتر می‌شویم یکسری الزامات بیشتر هست که باید به آن‌ها برسیم.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان گفت: شرکت ما به نام شرکت فولاد مهر نوین اهواز ثبت شده است و شماره ثبت آن نیز مشخص است و کاملا در ثبت شرکت‌ها آمده است و ما از نظر تفکیک باشگاهی هیچ مشکلی از نظر حقوقی نداریم. ما و شرکت فولادخوزستان دو شرکت کاملا مجزا هستیم اما همان طور که گفتم باید یکسری الزامات را اصلاح کنیم که مطمئنا در زمانی که فرصت داریم، آن را انجام می‌دهیم.

وی با بیان این‌که یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های ما حضور در لیگ برتر است، عنوان کرد: ما در پی برطرف کردن الزامات هستیم تا در صورت رسیدن به لیگ برتر بتوانیم در این لیگ تیم‌داری کنیم.

اژدری‌زاده بیان کرد: واقعیت امر این است که ما در حال حاضر چهار بازی سخت داریم و درست است که با اختلاف 9 امتیاز در صدر جدول قرار داریم ولی فوتبال است و نمی‌توان حساب کرد و به همین خاطر تمرکز ما بر این است که امتیازات لازم را کسب کنیم و یقین پیدا کنیم که لیگ برتری هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فولادنوین لیگ برتری شود و مشکلات شما برای حضور در این لیگ برطرف نشود آیا ممکن است که امتیاز تیم واگذار شود؟ گفت: موارد این موضوع باید در جلسات مختلفی که با هیات مدیره‌مان داریم، بررسی شود.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان گفت: بازیکنان جوان ما کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند و سال گذشته با اقتدار از لیگ دو به یک صعود کردند و امسال هم در حال صعود به لیگ برتر هستند. در حال حاضر فقط باید انرژی مثبت به تیم و باشگاه داده شود. ما در حال فوتبال فراتری هستیم و آماری که در اختیار داریم یک رکورد است و باید بررسی شود که چه عواملی باعث شده است که تیمی به این صورت نتیجه بگیرد.

وی بیان کرد: امیدوارم که بتوانیم در لیگ برتر تیم‌داری کنیم و مطمئنا فولاد نوین در فوتبال ایران خواهد ماند؛ چرا که در حال انجام دادن کار خاصی است و امیدوارم بتوانیم به فوتبال ایران خدمت کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها