به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلیل قهرمان نشدن نفت آبادان از زبان سرپرست

دلیل قهرمان نشدن نفت آبادان از زبان سرپرست

خوزستان اسپورت- سرپریت تیم بسکتبال نفت آبادان می‌گوید: اگر قبل از آغاز باشگاه‌های آسیا یک ماه تمرین و دو سه بازی تدارکاتی داشتیم، قهرمان آسیا می‌شدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مرتضی بوشهری در مورد کسب مقام سوم نفت آبادان در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: مسابقات این دوره سطحش بالا بود و همه تیم‌ها با بازیکنان ملی و خارجی خوبی شرکت کرده بودند. غیر از خود تایلند که میزبان بود، همه با قدرت به رقابت‌ها آمده بودند. همین ژاپن که قهرمان شد دو بازیکن خارجی فوق‌العاده داشت.

وی در مورد اینکه همه از نفت هم با وجود بازیکنان کمکی که برده بود انتظار قهرمانی داشتند، گفت: شاید از اسم‌ها انتظار قهرمانی وجود داشت، اما واقعیت این است که ما بیشتر از دو سه جلسه تمرین کنار هم نبودیم، اگر این تیم دو سه هفته در اختیار سرمربی تیم بود می‌توانست تفکراتش را بهتر در تیم پیاده کند. همین زمان کم باعث شد تا به هماهنگی خوبی نرسیم. اگر بازی تدارکاتی هم داشتیم خیلی کمک‌مان می‌کرد.

سرپرست تیم نفت آبادان عنوان کرد: ارسلان کاظمی، آرن داودی و سعید داورپناه که جزو بازیکنان اصلی ما بودند بعد از پایان لیگ بازی نکرده بودند و همین موضوع در کار تیم تاثیر می‌گذارد.

بوشهری در مورد اینکه مقصر وضعیت چه کسی می‌تواند باشد، گفت: به هر حال وضعیت اقتصادی تیم ما به این شکل بوده است. اگر می‌توانستیم همان تیم فصل قبل که قهرمان لیگ شد را حفظ کنیم و دو سه بازیکن کمکی هم ببریم، خیلی راحت‌تر می‌توانستیم کار کنیم. ما حتی یک بازی تدارکاتی هم نداشتیم. اگر این اتفاق می‌افتاد به راحتی می‌توانستیم قهرمان شویم.

وی تاکید کرد: برگزارکنندگان مسابقات هم می‌گفتند این دوره سطحش بالاتر از سال‌های قبل بوده است. نمی‌توان از قدرت تیم ژاپنی کم کرد. در دیدار با آنها نمی‌توانستیم به راحتی از دفاعشان عبور کنیم و فشار زیادی می‌آوردند. از نظر امکاناتی هم بخواهیم حساب کنیم تیم‌هایی مثل لبنان و ژاپن خیلی جلوتر از ما هستند. ما با همین تیم ژاپنی خیلی خوب کار کردیم و حتی در دقایقی مساوی هم بودیم،‌ اما آنها در فینال، الریاضی لبنان را با 25 امتیاز اختلاف له کردند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
وقتی زنگنه وزیر نفت حکم میدهد که تیم های خوزستان حق ندارند از درآمد نفت خوزستان ریالی استفاده کنند،،،، وقتی به زنگنه میگفتند ما که تحریمیم بگذار برای خودمان پالایشگاه درست کنیم تا بنزین ازبیرون نخریم،،،،، قبول نمیکرد،،،، اما بالاخره بعداز 17سال پذیرفت اما نه در خرمشهر وحتی نه در خوزستان بلکه درجاسک وباید 1100 کیلومتر لوله کشی 42 اینچ بکشیم تا به آنجا نفت بر سانیم ،،،، درحالیکه اگر پالایشگاه ساخته میشد نفت درنزدیکش بود ،،،، ولا چه بگویم،،،، نمیدانم به نماینده های مجلس نشینمان چه بگویم،،،، چندروز پیش یکی ازنماینده ها بازهم برای جمع کردن رای آمد وگفت: اگر اینبار رای آوردم میروم وهرچه قبلا انجام نداده بودم پیگیری میکنم،،،، جالبه هزار جور قسم خورد،،،، آره،،،،، بخدا،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها