به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

دو میلیون بیننده برای بازی فولاد و الهلال

طبق اعلام رسانه‌های عربستان سعودی امروز حدود 2 میلیون نفر از شهروندان سعودی پای تلویزیون می‌نشینند تا بازی فولاد و الهلال را تماشا کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رویارویی امروز الهلال با فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار است که رخ می دهد اما الهلال پیش از این بارها پیروزی و شکست را در مقابل تیم های ایرانی تجربه کرده است.

این تیم شصت ساله پایتخت نشین عربستانی تا به حال 25 بار مقابل تیم های ایرانی قرار گرفت که در 10 پیروزی 5 تساوی و 10 شکست را تجربه کرده است.  همچنین هفت دیدار در ایران صورت گرفت که در سه بازی پیروز شد و در سه بازی دیگر شکست خورد و یک دیدار هم مساوی شد.

الهلال پرافتخار ترین تیم ورزشی آسیا در منطقه غرب این قاره است و بیشترین تعداد هواداران را نیز در میان باشگاه های ورزشی عربستان سعودی دارد.

طبق اعلام رسانه های سعودی، پیش بینی می شود که دیدار این تیم پرهوادار، دو میلیون نفر از شهروندان سعودی را به پای تماشای تلویزیونی بکشاند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
1
فراموش نکنید که فولاد خوزستان از شروع لیگ قهرمانان آسیا تا به امروز بیشترین هواداران را داشته که انشاءالله بازی امروز فولاد با الهلال در الغدیر اهواز رکورد بازی فولاد با السد را که تا امروز رکورد شکن بوده را بشکند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها