به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

نقی‌زاده: به هیچ عنوان به دنبال وقت‌ کشی نبودیم

نقی‌زاده: به هیچ عنوان به دنبال وقت‌ کشی نبودیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که این تیم در دیدار برابر سپاهان به دنبال وقت‌کشی نبوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، میثم نقی‌زاده درباره حاشیه‌های دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان و مصاحبه‌های قلعه‌نویی و تارتار اظهار داشت: من بازیکن هستم و بهتر است به این بحث‌ها ورود نکنم، اما در مورد بازی باید بگویم که نمایش بسیار خوبی داشتیم. ما به هیچ عنوان به دنبال وقت‌کُشی نبودیم و فقط یک بار سوشا مکانی مصدوم شد که برانکارد به زمین آمد و بعد از بازی هم به بیمارستان رفت. مکانی حتی درخواست تعویض هم داد، اما تعویض‌های ما تمام شده بود.

وی با بیان اینکه سپاهان تیمی خطرناک و پرمهره است و قدرت فنی بالایی در زمین و هوا دارد، تصریح کرد: تا جایی که امکان داشت، نقاط قوت این تیم را از کار انداختیم و موقعیتی به حریف ندادیم. تارتار تا حالا در هیچ مسابقه‌ای و حتی یک بار هم به ما نگفته است که دنبال وقت‌کشی باشیم. ما چنین کاری انجام ندادیم و کاملاً تاکتیکی بازی کردیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی بازیکنان و عدم پرداخت مبالغ قرارداد آنها خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه قول داده بودند که پول بازیکنان را بدهند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و ما بابت امسال، پولی دریافت نکرده‌ایم. اگر پول بازیکنان را بدهند، شرایط تیم قطعاً بهتر خواهد شد. در همین چهار هفته هم مقابل مدعیان قهرمانی قرار گرفتیم و شکست نخوردیم. امیدوارم مشکلات مالی خیلی زود برطرف شود.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها