به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

اسکوچیچ: اشتباهات بچه‌گانه انجام می‌دهیم

اسکوچیچ: اشتباهات بچه‌گانه انجام می‌دهیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اشتباهات بچه‌گانه در بازی انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: از نتیجه بازی خوشحال نیستم، ولی از اینکه بازیکنان متوجه هستند و فهمیدند که چطور باید بازی کنیم خوشحال هستم. فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: یکسری نکات و اشتباهات بچه‌گانه در بازی انجام می‌دهیم ولی  امروز تمام کنترل بازی را در اختیار داشتیم و یادم نمی‌آید تیمی با سیستم 3-4-3 در این شرایط بازی کرده باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحال و راضی هستم از اینکه بازیکنان متوجه شدند که ما چه چیزی از آنها می‌خواهیم ولی از اشتباهات بازیکنان ناراضی هستم. نمی‌دانم چرا مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس مساوی کردیم و شکست خوردیم. امروز هم شانس خوبی برای پیروزی داشتیم ولی باز هم گل مساوی را دریافت کردیم. تفاوت بین یک باشگاه بزرگ و یک باشگاه معمولی  همین موضوع است. ممکن است استقلال و پرسپولیس هم خوب بازی نکنند ولی چنین گل‌هایی هم نخورند. به طور کل از نحوه بازی تیم راضی هستم ولی از نتیجه راضی نیستم.

اسکوچیچ  در خصوص اینکه تیمش خوب بازی می‌کند ولی در زدن ضربات نهایی بی‌دقت هستند، تصریح کرد: ببینید ما مقابل یک تیم محلی بازی نکردیم، اگر شما بازی ذوب‌آهن و تراکتور را ببینید متوجه خواهید شد که خیلی خوب بودیم، ما شانس‌های‌مان را از دست دادیم و باید بگویم خودم نمی‌توانم به داخل زمین بیایم تا گل بزنم.

وی در پاسخ به این سوال که از عملکرد بختیار رحمانی در بازی مقابل ذوب‌آهن راضی است؟ گفت: زمانی که فولاد خوزستان قهرمان لیگ شد، بختیار یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. بعد از آن یک آسیب‌دیدگی وحشتناک داشت و پس از بهبودی از مصدومیت نتوانست به آن سطح قبل خود برگردد و افت کرد. هدف من این است که بختیار را به سطح قبلش برگردانم. او ریتم سابقش را از دست داده است. بختیار واقعا بازیکن باهوشی است و الان که به تیم ما اضافه شده هنوز کاملا آماده بازی نیست. انتظار و توقع زیادی از بختیار در آینده خواهم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: من خودم دیر به تیم اضافه شدم. بازیکنانی توانستیم جذب کنیم که موجودی بازار بودند و بقیه بازیکنان جذب شده بودند. امسال بدون بازیکن خارجی بازی می‌کنیم و شما از سیستم بازی ما راضی نیستید. در ایران هیچ تیمی با این سیستم بازی نمی‌کند. در 5 سال گذشته یادم نمی‌آید تیمی به این شیوه بازی کرده باشد. با همه محدودیت‌هایی که داشتیم و بدون صفر تومان دریافتی بازیکنان و مربیان کار کردند، بازیکنان ما خیلی خوب هستند و تلاش‌شان را می‌کنند. می‌توانستیم بهتر از این باشیم، ولی در هر بازی به خاطر اشتباهات  بچه‌گانه بازی را واگذار می‌کنیم. امیدوارم در آینده بهتر بازی کنیم و اشتباهات بچه‌گانه نداشته باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
ی مثال قدیمی میگه اگر کسی را میخای با خودت دشمن کنی اول بهش بده بخوره بعد ازش بگیر
شده استقلال و سپاهان نتونستن نفت مسجدسلیمان امسال شکست بدند شدن دشمن خونی ما و تاج و فدراسیونم باهاشون همکاری لازم میکنند از قرار معلوم قرار نامه بزنند اسیا که باید نفت مسجدسلیمان ببازه من فکر میکنم همینها نامه زدند به وزارت نفت این کرد زنگنه را کوک کردند و هارش کردند
ناشناس
|
Sweden
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
اشتباهات بچه گانه شما انجام میدی اخه حنفی چی کار میکنه تو زمین یعنی چون در خونه به خونه بوده باید بازی کنه کاش بختیار زودتر میومد زمین چون خیلی تیمو راه انداخت حیف غبیشاوی که رو نیمکته حنفی بازی میکنه روی شوت بازیکن حریف چهار تا بازیکن نگاش کردن گل زد تیم قدر بردن را نمیدونه البته بچه‌ها واقعا زحمت کشیدن ونسبت به بازیهای قبل بهتر بودن درود بر بازیکنای با غیرت صنعت
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
تیم خوب بازی شروع کرد به گل رسید اما یه مشکلی که نفت داره در زمان حمله تیم حریف دفاع نفت سردرگم توپ دفع میکنند توپ از محوطه 18 قدم دور نمیشه و همان دفع ناقص باعث باز شدن دروار نفت ابادان می شود ویکی هم زمانی که تیم حریف داره با ارسال توپهای بلند پشت دفاع نفت می فرستد دفاع نفت نباید از محوطه 18 قدم بیرون بیاید چسبیده به دروازه توپ دفع کنند امروز هم رو اشتباه دفاع دروازه نفت باز شد
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
درکل صنعت قابل قبول بازی کرد. اما ۱۵ دقیقه اول خیلی روان و هجومی بازی کرد. اسکوچیچ درست میگه ؛ تراکتور مقابل ذوب با اون همه ستاره هاش حرفی برای گفتن نداشت و کاملا تو مشت ذوب آهن بود.ما با این تیم بازی داشتیم و اگر در ضربات آخر دقت میکردیم برنده بازی بودیم.هنوز هم گلهای مفتی می خوریم.چهار بازیکن صنعت زننده گل ذوب رو فقط " اسکورت " کردن !! منهای بازی با پرسپولیس انشااله اگر گل گهر رو ببریم از ۴ بازی امتیازات منطقی رو بدست میاریم.( دو برد و دو مساوی ) خدا رو شکر موتور گلزنی عیسی آل کثیر بموقع روشن شد.ماشااله دوندگی بی امانی داشت و هر لحظه بوی گل میداد.به امید بردهای صنعت.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
من فکر میکنم نیمکت نشین کردن دریس اشتباه بود
ما که امسال سهمیه نمیگیریم پس پرا به این دروازه بان آبادانی را که داره رشد میکنه و هر روز بهتر و بهتر میشه اون همه هجمه بهش وارد میکنیم که مربی مجبور بشه نیمکت نشینش کنه.
تو این 4 بازی یکی از ضعیف ترین بازیکنامون دفاع راستمون بود که هم سانت هاش خوب نیست هم پرتاب اوتش هم تو دفاع عملکرد مناسبی نداشته
امیدوارم رو این بازیکن که استعداد فوق العاده ای هم داره بیشتر کار بشه تا ایراداتش رفع بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
آقای اسکوچیچ اشتباه بچه گانه را شما انجام میدی که رهبر تیم یعنی طالب را میکشی بیرون . آوردن بختیار رحمانی هرچند دور خوب بود ولی نباید طالب را بیرون میکشیدی. این دوتا کنار هم هر تیمی را به هم میریزن .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
با دیدن بازیهای صنعت احساس میکنم اسکوچیچ داره از آنتونیو کونته الهام میگیره که تو یونتوس و چلسی و اینتر مربیگری کرده
اگه درست حدس میزنم از این مربی و بازیکنان میخوام بازیهای تیم های کونته را نگاه کنن و نقاط ضعفشون را برطرف کنن
به نظر میرسه برای اجرای این نحوه بازی نیاز به بازیکن های کناری به مراتب قوی تری داریم ضمنا دو مهاجم کناری هم از تحرک لازم برخودار نیستند که تو این روش بازی باید این چهار بازیکن دوندگی به مراتب بیشتری داشته باشن
هر چند دقت پاسها مناسب نیست و بازیکنان از سرعت لازم برخوردار نیستند و عجولانه کار میکنند و با سیستم فعلی آشنا نیستند و موقع ضرورت جایی که باید باشن نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
آقای اسکوچیچ تیم صنعت یه تیم فنی و تکنیکیه خوبه ولی این کافی نیست باید تیمتو جنگنده کنی بچه های تیم اصلا نمی جنگند و همین باعث از دست دادن امتیازات شده دربازی با نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس و همین ذوب آهن کاملا مشخص بود که امتیازات را ازدست دادیم چون تیم میلی به جنگیدن نداره و من فکر میکنم تنها تیمی باشیم که حاضر به تلاش مضاعف و دوندگی زیاد و در یک کلام جنگیدن نباشیم و اگر هرچه زودتر این حس در بچه های تیم تزریق نشه و آنرا باور نکنن و انجام ندهند قطعا ضربات سنگینی خواهیم خورد .
ناشناس
|
Sweden
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
دریس دروازه‌بان کاملی نیست باید تجربه اندوزی کنه و زیر نظر یک مربی بزرگ دروازه‌بانی تمرین کنه تا آماده بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها