به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/رونمایی از لباس آسیایی تیم نفت آبادان

عکس/رونمایی از لباس آسیایی تیم نفت آبادان

خوزستان اسپورت- از لباس تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رونمایی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از از ایرنا، حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان در این مراسم که در باشگاه گلستان آبادان برگزار شد، گفت: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نماینده ایران در مسابقات آسیایی است و انتظار از این تیم بسیار بالاست.

امام جمعه آبادان ادامه داد: این تیم در فصل گذشته لیگ برتر با تلاش مجدانه بازیکنانش عنوان قهرمانی را با شایستگی کسب کرد و با توجه به پتانسیل بالایش توان نتیجه گیری در آسیا را نیز دارد.

وی خطاب به بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: شما نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و انتظار می‌رود ضمن کسب نتیجه، رفتار و فرهنگ غنی ایران را در مسابقات آسیایی به نمایش بگذارید.

امام جمعه آبادان گفت: اکنون نگاه‌ها به ورزش به نوعی سیاسی نیز می‌باشد و بازیکنان پالایش نفت آبادان با کسب نتیجه مناسب آبروی نظام را نیز حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور تصریح کرد: برای نخستین بار تیمی از آبادان بعنوان نماینده کشور در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد و قطعا مجموعه این تیم تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی بکار خواهد گرفت.

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: خدا را شاکریم که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از افتخار آفرینی در لیگ برتر به دنبال کسب مقام در رقابت های آسیایی نیز می‌باشد.

جلیل مختار اظهار داشت: زمزمه هایی از سوی وزارت نفت برای جلوگیری از اعزام این تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا شنیده می‌شد که با راهکار مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان و حمایت وزیر نفت اکنون این تیم عازم این رقابت هاست.

وی افزود: ورزش در شهر آبادان تنها سرگرمی شهروندان است و کسب نتایج قابل قبول در رقابت های آسیایی توسط تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان سبب سرور و شادی هواداران آبادانی خواهد شد.

فرماندار آبادان نیز در این مراسم گفت: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با قهرمانی در لیگ برتر موجی از شادی و امید را در آبادان ایجاد کرد و این موج با کسب نتایج قابل قبول در رقابت های آسیایی ادامه خواهد یافت.

زین العالدین موسوی اظهار داشت: این تیم شایسته قهرمانی در رقابت های آسیایی است هر چند مسیر بسیار دشواری برای کسب این عنوان در پیش رو دارد.

وی افزود: بازیکنان پالایش نفت آبادان با عرق ایرانی خود به مصاف حریفان قدر آسیایی خواهد رفت و چشم و امید آبادانی ها بدنبال موفقیت این تیم می‌باشد.

شایان ذکر است، رقابت های قهرمانی بسکتبال آسیا ابتدای مهرماه سال جاری با شرکت هشت تیم برتر آسیا به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد. برنامه دیدارهای تیم پالایش نفت آبادان در این مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه 2 مهرماه 98
* نفت آبادان - المحرق بحرین

چهارشنبه 3 مهرماه 98
* نفت آبادان - فوبون بریوز چین‌تایپه

پنجشنبه 4 مهرماه 98
* نفت آبادان - های‌تِک تایلند
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
حالا اگر تیم تهرانی بود که بدون دغدغه میرفت خاک تو سرتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها