به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

پیروزی فولاد با گلزنی دودانگه و بهمئی

نوجوانان فولاد خوزستان برای صعود به مرحله بعدی به یک امتیاز از سه بازی باقی مانده نیاز دارند.
تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان با پیروزی مقابل حافظ شیراز به صدرنشینی در گروه پنجم فوتبال لیگ برتر نوجوانان ایران ادامه داد.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، مسابقات فوتبال هفته هفتم لیگ برتر نوجوانان ایران در شهرهای مختلف انجام شد. در این هفته و در گروه پنجم که فولاد خوزستان در آن حضور دارد، برق شیراز با نتیجه دو بر یک مقابل فجرسپاسی پیروز شد و نفت و گاز گچساران با سه گل شاهین بوشهر را شکست داد.

در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز نیز تیم های فولاد خوزستان و حافظ شیراز به مصاف هم رفتند. حافظ شیراز در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به رختکن رفت اما در نیمه دوم ورق به سود میزبان برگشت.

در دقیقه 70 و در پی ارسال وحید نامداری، تیم فولاد با ضربه سر دیدنی بهزاد دودانگه به گل تساوی رسید. در دقیقه 88 همکاری دو بازیکن تعویضی فولاد زمینه ساز گل پیروزی این تیم شد و عبدالله بهمئی توانست از ریباند ضربه میثم ناصری استفاده کند و گل دوم را برای قرمزپوشان به ارمغان بیاورد.

نوجوانان فولاد خوزستان به رهبری موسی سواری مربی سازنده و خوشنام فوتبال دیار کارون از 7 بازی صاحب 19 امتیاز هستند و برای صعود به جمع 10 تیم مرحله پایانی نیاز به کسب یک امتیاز از سه بازی باقی مانده دارند.

ترکیب نوجوانان فولاد خوزستان:
محمد گلی، عبدالله شبانی، میثم داودپور، وحید نامداری، حسین ایزدی، امید صیدالی، دانیال مؤمنی، مهدی طهماسبی (55- میثم ناصری)، بهزاد دودانگه، مهرداد توفیقیان (44- علی عالی نجات) و علی بخات (75- عبدالله بهمئی).
سرمربی: موسی سواری

پیروزی فولاد با گلزنی دودانگه و بهمئی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها