به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/فولاد نوین اهواز و هوادارانش

عکس/فولاد نوین اهواز و هوادارانش

خوزستان اسپورت- فولاد نوین اهواز را می توان از هم اکنون یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر ایران معرفی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، صرف نظر از اینکه چه تصمیمی در خصوص حضور فولاد نوین در پانزدهمین دوره لیگ برتر اتخاذ خواهد شد و اینکه آیا کارخانه فولاد اهواز تمایل به پرداخت همزمان هزینه های دو باشگاه لیگ برتری را خواهد داشت یا خیر، تیم فولاد نوین اهواز مأموریت خود را تقریباً به پایان رسانده است.

این مأموریت گرچه روی کاغذ با کسب چهار امتیاز دیگر در چهار بازی آینده پایان خواهد یافت ولی در صورت شکست تیم مس کرمان در یکی از بازی های باقی مانده، تیم فولاد نوین اهواز بدون کسب امتیاز از چهار بازی بعدی هم کاندیدای اول صعود به لیگ برتر خواهد بود.

فولاد نوین اهواز در هفته هجدهم لیگ یک در حالی تیم ایرانجوان بوشهر را گلباران کرد که هواداران همیشگی اش را به همراه داشت.

هواداران فولاد نوین که تعداد آن ها شاید سه رقمی نشود، در هر بازی خانگی فولاد نوین با قرار گرفتن در قسمت پایین جایگاه وی آی پی استادیوم ورزشی صنایع فولاد به تشویق شاگردان کورش موسوی می پردازند.

این گروه کوچک امیدوارند هر تصمیمی برای آینده تیم فولاد نوین اهواز اتخاذ می شود، تصمیمی باشد که به سود فوتبال خوزستان باشد.

عکس/فولاد نوین اهواز و هوادارانش


نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
1
سلام
آیا فولاد نوین میتونه بیاد لیگ برتر یا نه؟ و شما که دستتون میرسه بگین فکری بکنن که این سرمایه رو از دست ندیم.
مدیر پایگاه سلام
توضیح داده شده که باید مراحل اداری انجام بشه. البته مشخصه که شرکت فولاد بصورت همزمان دو تیم لیگ برتری رو ساپورت مالی نمیکنه ولی در نهایت امتیاز حضور در لیگ برتر در اختیار مسئولان باشگاه فولاد نوین هست و میتونند اون رو بفروشند.
پاسخ ها
خوزستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
ممنون