به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

گزارش بخشش سربازان فولاد خوزستان

گزارش بخشش چهار بازیکن سرباز فولاد

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز (دوشنبه 25 اسفند 93) در گزارشی به خبر بخشیده شدن محرومیت بازیکنان سرباز تیم فوتبال فولاد خوزستان پرداخته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، روزنامه ایران ورزشی در مطلبی با عنوان «بخشش 4 سرباز فراری فولاد در آستانه بازی با الهلال» به موضوع بخشش بازیکنان سرباز فولاد خوزستان پرداخته است. البته در این گزارش محل بازی فولاد و الهلال شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی عنوان شده که البته منافاتی با اصل خبر ندارد و موضوع اصلی این گزارش، بخشیده شدن بازیکنان سرباز فولاد است.

گزارش روزنامه ایران ورزشی را به عینه مرور کنید:

بخشش 4 سرباز فراری فولاد در آستانه بازی با الهلال

فولاد خوزستان سه‌شنبه شب در شهر ریاض عربستان با تیم الهلال روبه‌رو می‌شود. این بازی از اهمیت فراوانی برای نماینده کشورمان برخوردار است و چنانچه اهوازی‌ها بتوانند مقابل نماینده پرقدرت عربستان به برتری برسند برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شانس‌های زیادی خواهند داشت.

در آستانه این بازی حساس که برای نماینده ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است سازمان نظام وظیفه به طور موقت با همراهی بازیکنان فولاد که کارت معافیت‌شان غیرقانونی اعلام شده بود، موافقت کرده است. در همین راستا از اهواز خبر رسید که سازمان نظام وظیفه قبول کرده برای این بازی حساس فولاد بتواند از بختیار رحمانی، سروش رفیعی، سروش سعیدی و احمد عبدا...‌زاده بهره بگیرد.

البته باشگاه فولاد نام سروش سعیدی و احمد عبدا...زاده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع نکرده است و به همین دلیل فولاد قادر به استفاده از این بازیکنان نیست. شاید اگر مسوولان باشگاه فولاد می‌دانستند که نظام وظیفه با حضور موقت این بازیکنان در بازی آسیایی موافقت می‌کند نام این دو بازیکن را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع می‌دادند. با این حال اسکوچیچ می‌تواند به بازی کردن بختیار رحمانی و سروش رفیعی در بازی با الهلال عربستان امیدوار باشد و این دو را با خود به شهر ریاض عربستان ببرد.

البته درباره بختیار رحمانی هم باید به مصدومیتش اشاره کرد که شاید در نهایت باشگاه فولاد خوزستان تصمیم بگیرد که این بازیکن را هم به ریاض عربستان نبرد. درباره اینکه آیا بختیار مسافر ریاض خواهد شد یا خیر اطلاعات تازه‌ای در دست نیست اما سروش رفیعی به طور قطع برای فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت چرا که نه مصدوم است و نه اینکه مشکل قرار نداشتن در لیست آسیایی فولاد را دارد.

حال باید دید که با بخشش این بازیکنان آیا فولاد خوزستان می‌تواند در بازی‌های آسیایی به آنچه می‌خواهد برسد. شاید اگر فولاد زحمت صعود به دور بعد را بکشد آنگاه بتواند با ارسال دوباره لیست تازه‌ای از بازیکنان، سعیدی و عبدا...‌زاده را هم در لیست برون‌مرزی قرار داده و از این بازیکنان بهره بگیرد.

گزارش بخشش چهار بازیکن سرباز فولاد خوزستان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
3
ببینیم چی میشه ؟؟اصلان دوست ندارم بازی بعدیمون هم ببازیم یا مساوی بشیم این روند اصلا خوب نیست همینجا باید تمام بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها