به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

نورمحمدی: تساوی با تراکتور به ما کمک می‌کند

نورمحمدی: تساوی با تراکتور به ما کمک می‌کند

خوزستان اسپورت- مدافع تیم نفت مسجدسلیمان گفت: نفت آبادان با روحیه بالایی مقابل ما حضور پیدا می‌کند؛ ما هم بدون شک تلاش خواهیم کرد تا نمایش خوبی داشته باشیم و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص بازی تیم نفت مسجدسلیمان با تراکتور اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی و سختی بود در چند دقیقه‌ اول بازیکنان تراکتور بر بازی مسلط شدند، ما هم تحت تاثیر هماهنگی تیم حریف قرار گرفتیم و یکی دوتا موقعیت هم به آن‌ها دادیم که خوشبختانه منجر به گل نشد اما با گذشتن بیست دقیقه از نیمه اول بازی ما توانستیم خودمان را پیدا کنیم و بازی برای هردوتیم به حالت تعادل برسد. یک صحنه مشکوک به پنالتی هم وجود داشت که اگر داور آن را برای ما میگرفت به برتری میرسیدیم و پیروز بازی می‌شدیم.

نورمحمدی در خصوص علت اصلی برنده نشدن نفت مسجدسلیمان در دیدار مقابل تراکتور با وجود در اختیار داشتن امتیاز میزبانی توضیح داد: چون بازی اول معمولا برای همه تیم‌ها سخت است نتایج تمامی بازی‌های لیگ برتر در هفته نخست دور از انتظار بود. تراکتور تیم بسیار قوی و پرمهره‌ای است و بسیاری از بازیکنان آن ملی پوش هستند. در مجموع با توجه به بضاعت ما و اسم تیم حریف گرفتن یک امتیاز در بازی اول هم برای ما راضی کننده است و خیلی به لحاظ روحی و روانی می‌تواند به ما کمک کند.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم نفت در مصاف با نفت آبادان گفت: دیدارهای ما در پنج هفته اول بسیار سنگین و سخت است و حریف بعدی ما موفق شده است تا در بازی قبلی خود فولاد را شکست دهد و این موضوع باعث می‌شود تا نفت آبادان با روحیه بالایی در این بازی حضور پیدا کنند. ما هم بدون شک تلاش خواهیم کرد تا نمایش خوبی داشته باشیم و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

مدافع تیم نفت در واکنش به عملکرد خوبش در دیدار مقابل تیم تراکتور گفت: من تنها به وظیفه‌ام که دفاع کردن است و مسئولیتی که مربی به عهده‌ام گذاشته عمل کردم و فکر نمی‌کنم که کار خاصی انجام داده باشم. خداراشکر می‌کنم که خط دفاعی تیم ما در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و همه‌ی بازیکن‌ها در کنار هم تلاش کردند تا گلی دریافت نکنیم و با یک امتیاز از این بازی خارج شویم.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها