به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲

گزارش تمرین الهلال قبل از سفر به اهواز

محمدرضا حسینی
گزارش تمرین الهلال قبل از سفر به اهواز

تیم فوتبال الهلال سعودی آخرین جلسه تمرینی قبل از سفر به اهواز را بعد از ظهر امروز انجام داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی پوشان الهلال حدود 90 دقیقه در استادیوم شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز ریاض تمرین کردند تا آماده سفر به اهواز و رویارویی با سرخ پوشان فولاد شوند.

نکات قابل ذکر آخرین تمرین الهلال قبل از سفر به اهواز را به نقل از خبرنگاران رسانه های مختلف سعودی که در محل تمرین حضور داشته اند، مرور کنید.

* حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی برای پوشش خبری تمرین روز یکشنبه آزاد بود.

* محمد الشلهوب و عبدالله عطیف همانند روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

* نواف العابد، یوسف السالم و سالم الدوسری که از روز گذشته با رفع آسیب دیدگی به تمرینات گروهی اضافه شده بودند، امروز هم بدون مشکل تمرین کردند و می توانند الهلال را در برابر فولاد همراهی کنند.

* اعضای هیئت مدیره باشگاه الهلال و یوسف الثنیان ملی پوش اسبق و سرشناس سعودی که مشاور فنی باشگاه الهلال است، در محل تمرین این تیم حضور یافتند.

* جورجوس دونیس، سرمربی یونانی تیم الهلال، تمرین پر فشاری را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته بود و پس از گرم کردن و انجام کارهای سرعتی، تمرینات حفظ توپ، ضربه به دروازه، ارسال از جناحین و بازی تمرینی را در برنامه تمرین امروز قرار داد.

* سرمربی الهلال برای هافبک های تهاجمی و مهاجمان الهلال تمرینات ویژه گلزنی در نظر گرفته بود و بارها از بازیکنان تهاجمی تیمش خواست تا در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند.

* کمک مربیان الهلال کارهای دفاعی و دفع ضربات ایستگاهی را با مدافعان این تیم تمرین می کردند.

* در خاتمه تمرین به بازیکنان اعلام شد که صبح فردا در فرودگاه ریاض حاضر شوند. قرار است کاروان تیم الهلال ساعت 11 صبح به وقت ریاض، با پرواز اختصاصی از این شهر به سمت اهواز حرکت کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها