به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

گردهمایی مسئولان فوتبال خوزستان در اهواز

گردهمایی مسئولان فوتبال خوزستان در اهواز

اهواز میزبان آخرین گردهمایی هیئت های فوتبال شهرستان های مختلف استان بود.

 به گزارش خوزستان اسپورت اسپورت و به نقل از هیئت فوتبال خوزستان، آخرین گردهمایی هیئت های فوتبال شهرستان های استان خوزستان در سال 93 در سالن جلسات استادیوم الغدیر اهواز برگزار شد.

عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال خوزستان در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تشریح اهداف و انگیزه فعالیت باشگاه ها و جوانان به ورزش فوتبال یاد آور شد که هدف از تشکیل چنین جلساتی، تقویت زمینه و ظرفیت های فوتبالی هیئت های شهرستان ها مطابق با دستورالعمل اجرایی هیات فوتبال در طرح دانش افزایی مربیان و توانمندسازی اعضای هیئت های شهرستان ها بوده است.

در این نشست، به آماده سازی و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات فصل آینده با حضور باشگاه های دارای مجوز یا پروانه باشگاه از اداره ورزش و جوانان، تآکید شد. همچنین اعلام شد که باشگاه ها موظف هستند جهت امنیت تیم ها و داوران مسابقات با برنامه ریزی و عقد قرارداد با نیروی انتظامی محل مربوطه و حضور اکیپ فوریت های پزشکی اقدام نمایند.

حاضرین در این جلسه ضمن بیان نظرات خود به بحث وتبادل نظر در خصوص مشکلات و راهکارهای رفع نواقص موجود پرداختند.

در خاتمه این نشست، عبدالکاظم طالقانی رئیس و علی طرفی نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان از هیئت های فوتبال شهرستان های مختلف استان که همکاری مضاعفی با هیئت فوتبال استان خوزستان در عرصه برگزاری مسابقات در رده های مختلف سنی داشته اند تشکر و قدردانی کردند.

گردهمایی مسئولان فوتبال خوزستان در اهواز

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها