به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

اژدری‌زاده: 4 امتیاز با لیگ برتر فاصله داریم

اژدری‌زاده: 4 امتیاز تا لیگ برتر مانده است

مدیرعامل باشگاه فولادنوین اهواز گفت: هنوز با توجه به اینکه صعودمان به لیگ برتر قطعی نشده در مورد نحوه حضورمان تصمیم نگرفتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا اژدری‌زاده در خصوص شانس قهرمانی فولادنوین اهواز در گروه اول لیگ دسته اول اظهار داشت: ما 4 امتیاز دیگر می‌خواهیم تا صعود خود را قطعی کنیم. شرایط حساسی داریم. مس کرمان و شهرداری رقبای جدی ما هستند که هم اکنون هم نتایج خوبی کسب می‌کنند. اما امیدوارم ما در ادامه لیگ بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه حضور آنها در لیگ برتر با توجه به اینکه فولادخوزستان هم‌خانواده آنهاست، وجود ندارد، تصریح کرد: هنوز صعود ما قطعی نشده و زمانی که این اتفاق رخ دهد جلساتی با اعضای هیأت مدیره خواهیم داشت و درا ین مورد تصمیم می‌گیریم. به هر حال صعود تیم به لیگ برتر جزو افتخار استان به حساب می‌آید و برای حفظ و نگهداری آن تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین اهواز خاطرنشان کرد:‌هیأت مدیره دو باشگاه فولادنوین و فولادخوزستان مجزاست اما با توجه به اینکه این دو باشگاه از یک منبع تغذیه می‌شوند باید این موضوع حل شود. سه‌شنبه هفته گذشته نماینده صدور مجوز حرفه‌ای فرم‌هایی را برای تکمیل این موضوع به دست ما رساند و قطعا ما این مسئله را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه تصمیم اتخاذ خواهیم کرد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
1
سهمیشو بدین بفروشین به یک تیم از استان بازیکنارو بیارین تیم اصلی اینکار درست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
ما هواداران خوزستانی بوجود چنین مدیریتی در فولاد نوین افتخار میکنیم و از اینکه دلسوزانه و بی نام نشان و بدون غرور دارن به فوتبال این استان خدمت میکنند بر پیشانی تک تکشان بوسه میزنیم . اما مسئله مهمی که همه هواداران را به دلهره انداخته این است که آیا اگر فولاد توین به لیگ برتر صعود کند صنایع فولاد خوزستان میتواند هر دو تیم را در آن لیگ تغذیه کند همه میدانند که برای نگه داشتن تیمی بصورت مدعی قهرمانی هزینه ای سنگین دارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها