به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

آخرین اخبار از تیم الهلال سعودی

محمدرضا حسینی
آخرین اخبار از تیم الهلال سعودی

تیم فوتبال الهلال شنبه شب در زمین اختصاصی این باشگاه تمرین کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال الهلال که جمعه شب موفق شده بود الفتح را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد، شنبه شب در استادیوم باشگاه الهلال تمرین کرد. بنا به تصمیم جورجوس دونیس سرمربی یونانی الاصل تیم الهلال، بازیکنان این تیم تا قبل از بازی با فولاد خوزستان دو جلسه تمرین دیگر را انجام می دهند و استراحت برای آن ها در نظر گرفته نمی شود.

سایت باشگاه الهلال و رسانه های سعودی، نکاتی از تمرین شنبه شب آبی پوشان ریاض را منتشر کردند که مرور می کنید.

* بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان حاضر در بازی برابر الفتح در سالن بدنسازی به کار با وزنه پرداختند و سپس به نرم دوی دور زمین چمن پرداختند.

* بازیکنانی که برابر الفتح به میدان نرفته بودند، زیر نظر کادر فنی به مرور تمرینات هوازی و استقامتی پرداخته و سپس تمرین حفظ توپ و بازی تحت فشار را انجام دادند.

* محمد الشلهوب و عبدالله عطیف زیر نظر کادر پزشکی الهلال به تمرین پرداختند. به نظر می رسد که این دو بازیکن بازی با فولاد خوزستان را از دست بدهند.

* یوسف السالم، سالم الدوسری و نواف العابد پس از سپری کردن دوران مصدومیت در تمرین گروهی الهلال حاضر شدند و همگام با سایر بازیکنان تمرین کردند.

* تمرین بعدی الهلال، بعد از ظهر امروز (یکشنبه) بسته انجام می شود و خبرنگاران و عکاسان می توانند برای تهیه گزارش در محل تمرین این تیم حاضر شوند.

* اعضای تیم الهلال سعودی ساعت 11 پیش از ظهر دوشنبه به وقت محلی، با یک پرواز اختصاصی از ریاض عازم اهواز خواهند شد.

* آخرین جلسه تمرین تیم الهلال قبل از رویارویی با فولاد خوزستان، ساعت 16 روز دوشنبه در استادیوم الغدیر اهواز برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار از تیم الهلال سعودی


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها