به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

پایان چهارمین اردوی آماده سازی فولاد خوزستان

پایان چهارمین اردوی آماده سازی فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- چهارمین اردوی آماده‌سازی پیش فصل تیم فوتبال فولاد خوزستان به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال پس از حضور اعضای این تیم در مرکز ایفمارک و انجام تست‌های پزشکی به پایان رسید.

فولاد خوزستان اولین تیمی بود که برای حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتبال تمریناتش را آغاز کرد و تاکنون چهار اردوی آماده سازی را در خارج از استان برپا نمود که شامل اردوی شهرکرد و سه اردو در تهران بوده است.

شاگردان جواد نکونام در کنار انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی در هفت مسابقه تدارکاتی در شهرکرد و تهران مقابل تیم‌های مختلف به میدان رفتند تا رفته رفته برای شروع لیگ آماده شوند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، دور بعدی تمرینات فولاد در اهواز آغاز می‌شود و طبق هماهنگی قرار است که فولادمردان جنوبی روز سه‌شنبه 8 مردادماه در یک مسابقه تدارکاتی میزبان ذوب آهن اصفهان باشند.

تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است اما مسئولان سازمان لیگ بصورت تلویحی اشاره کرده‌اند که در صورت آماده‌سازی ورزشگاه‌ها در همین مردادماه لیگ برتر آغاز خواهد شد تا شاهد فصل جدیدی از این رقابت‌ها باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
سلام خوزستان اسپرت،،،دربازیهای تدارکاتی فولاد چه بازیکنی دفاع چپ بازی کرد،،،،ممنون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها