به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

عبدالمجید باقری‌نیا؛ یک امتیاز از چهار بازی

عبدالمجید باقری‌نیا؛ یک امتیاز از چهار بازی

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته هجدهم لیگ دسته اول مغلوب پارسه تهران شد تا در خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالمجید باقری‌نیا مربی قدیمی فوتبال خوزستان که در نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول به عنوان سرمربی تیم شهرداری بندرعباس منصوب شده بود، امروز برای چهارمین بار روی نیمکت این تیم نشست و در یک بازی خانگی شکست خورد تا از چهار مسابقه فقط یک امتیاز در کارنامه داشته باشد.

پیش از این نوشته بودیم که سال 93 برای باقری‌نیا سالی بدیمن بوده است. این مربی ابتدا با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نتیجه نگرفت و پس از 10 مسابقه کناره گیری کرد. باقری‌نیا سپس در تیم دسته دومی ملی حفاری اهواز هم بدشانسی آورد و تیم حفاری به لیگ 3 سقوط کرد. این مربی در ادامه راه به شهرداری بندرعباس رفت تا در کنار امیر خلیفه اصل بازیکن اسبق خوزستانی که کمک مربی شهرداری بندرعباس است، این تیم جنوبی که چند بازیکن خوزستانی را در اختیار دارد، به روزهای اوج برساند ولی دچار بدشانسی شده و اکنون در خطر سقوط به دسته دوم است.

شهرداری بندرعباس امروز اسیر درخشش یک بازیکن خوزستانی شد. سعید مرادی هافبک چپ پای پارسه تهران که از خروجی های باشگاه فولاد خوزستان است، امروز یک گل به شهرداری زد و نمایشی درخشان داشت تا در شکست تیم شبه خوزستانی شهرداری بندرعباس نقش پررنگی داشته باشد.

سعید مرادی که در این فصل گلسازترین هافبک لیگ دسته اول ایران بوده، با فراهم ساختن باخت امروز شهرداری بندرعباس باعث شد تا بدشانسی های باقری‌نیا در سال 93 تکمیل شود و این مربی با تقبل باخت در آخرین بازی امسال، خطر سقوط به لیگ دسته دوم را به وضوح احساس کند.

عبدالمجید باقری‌نیا؛ یک امتیاز از چهار بازی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
1
تیم نفت و خراب کردوبعدش ملی حفاری رو فرستاد دسته 3بعدازاون شهرداری رو فرستاد دسته 2.دیگه چطور باید بفهمندکه این مربی ...
نفت مسجدسلیمان هنوز داره چوب باقری نیا رو میخوره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها