به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مشارکت اداره ورزش در تجهیز ورزشگاه فولاد آره‌نا

مشارکت اداره ورزش در آماده‌سازی فولاد آره‌نا

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اداره کل ورزش استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در آماده سازی ورزشگاه شهدای فولاد برای لیگ نوزدهم مشارکت خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری درباره بازدید از ورزشگاه شهدای فولاد به همراه حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به الزامات فدراسیون فوتبال مبنی بر راه اندازی گیت‌های ورودی به ورزشگاه‌ها در راستای ایجاد امنیت و رفاه حال تماشاگران و فروش بلیت الکترونیکی و همچنین استفاده مردم از فضای بسیار خوب و در حد استانداردهای بین المللی این ورزشگاه، اداره کل ورزش و جوانان با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به آماده سازی ورزشگاه فولاد اقدام می‌کند.

وی افزود: ورزشگاه شهدای فولاد از سرمایه های استان محسوب می‌شود که یک ورزشگاه مدرن با بهترین امکانات و تجهیزات است که می‌تواند به رشد و رونق هر چه بیشتر فوتبال خوزستان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: تلاش این است که ورزشگاه شهدای فولاد با آمادگی کامل و به نحو شایسته میزبان حریفان در لیگ نوزدهم باشد و شاهد بازی ها با کیفیت از تیم فولاد باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
شما لطف کنین خسارتی که تیم نورچشمی وزیر ورزش به ورزشگاه فولاد وارده کرده رو جبران بکنید کافیه نیازی به مشارکت نیست همون خسارت مارو بدید دستتون درد نکنه اقایون مسئول
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
آقای حیدری از وزیر ورزش و تاج اجازه گرفتی حرف بزنی؟؟شما و طالقانی عوامل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستید .در قضیه فینال جام حذفی عرضه نداشتید حتی زبانی اقدام هواداران وحشی تیم حکومت را محکوم کنید ،حالا که رای صادر شد بیرون آمدید؟؟
احمد
|
Germany
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
نمیدونم اینا چه رویی دارن اینجوری حرف میزنن میخواد مشارکت کنه نمیگه خسارت میدیم بعد چرا تو خسارت بدی این پولی که میخوای خرج کنی حق مردم خوزستان نباید از این پول بعنوان خسارت استفاده کنی باید یه جاهای دیگه تو خوزستان که نیاز باشه خرج کنی تهران خودش باید خسارت بده چرا میزارید حق این مردم بدبخت اینجوری ضایع بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها