به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک بازیکن از لیست تیم نفت کنار گذاشته شد

خوزستان اسپورت- کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نام هافبک جدید این تیم را از لیست تیمش خط زد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان اولین اردوی آماده‌سازی پیش فصل را در تهران برپا کرده است و مهدی تارتار به ارزیابی بازیکنان تیمش در بازی‌های تدارکاتی می‌پردازد تا لیست نهایی زردپوشان نفت را برای لیگ نوزدهم آماده کند.

حسن فریور بازیکن فصل گذشته تیم امیدهای تراکتورسازی که چندی قبل با نفتی‌ها قرارداد داخلی بسته بود، در پایان مسابقه تدارکاتی نفت مسجدسلیمان برابر تیم امیدهای ایران، از سوی کادر فنی نفت کنار گذاشته شد و نام وی از لیست خط خورد.

این هافبک دفاعی جوان تبریزی که پیش از آمدن به نفت مسجدسلیمان در تمرینات شاهین بوشهر حضور یافت و مورد تأیید عبدالله ویسی قرار نگرفت، اکنون با جدایی زودهنگام از نفت مسجدسلیمان باید برای ادامه فوتبال راهی تیم دیگری شود.

 در عین حال، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان به بازیکنان این تیم اعلام کرده است در تمرینات و مسابقات تدارکاتی پیش فصل اقدام به محک زدن آن‌ها می‌کند و نفراتی که ضعیف ظاهر شوند را از تیم نفت کنار می‌گذارد و با هیچ بازیکنی تعارف ندارد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، تیم نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ نوزدهم با 16 بازیکن قرارداد امضا کرده که دو نفر از آن‌ها وداعی زودهنگام با این تیم داشتند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
درود بر شرفت آقای تارتار
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها