به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

شکست سنگین آبادانی‌ها مقابل صدرنشین لیگ

شکست سنگین آبادانی‌ها مقابل صدرنشین لیگ

خوزستان اسپورت- تیم شهید جهان نژادیان آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی متحمل باخت سنگینی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در سیزدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های ایران، تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد مقابل تیم شهید جهان نژادیان آبادان قرار گرفت و حریف آبادانی خود را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد.

امیرحسین مختاری، محمدعلی مختاری، ایمان میرشمسی، مهدی شیرمحمدی، حمیدرضا دهقانی (هرکدام 2 گل)، سیدعلی ناظم و سیدمحمد داستان برای صدرنشین لیگ گلزنی کردند و 2 گل آبادانی‌ها توسط حمید جلیلی به ثمررسید.

تیم شهید جهان نژادیان آبادان با پذیرش این شکست سنگین در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند و باید در هفته‌های باقی مانده برای فرار از سقوط تلاش کند.

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/4/14/92096_919.jpeg
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
خیلی خجالت اوره که باید به یزدی ساحل ندیده ، ببازیم . البته این شرمساری متوجه مسئولین آبادان است که ظاهراً معنی شرمندگی را نمی‌دانند و هر چه هم بگوییم به داد فوتبال آبادان برسید مثل کبک سر به زیر برف برده اند ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
مسئولین باشگاه باید کلاهشونو در حضور هواداران بالاتر بذارن . یعنی فوتبال ساحلی آبادان از فوتبال ساحلی و گمنام یزد پایینتره که باید بریم و جلوی اینها اینگونه تحقیر بشیم . لامصبا وقتی تیم داره می افته چرا از بازیها کنار نمیکشید. خیلی خائنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها