به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

رأی فینال فولاد آره‌نا شنبه صادر می‌شود

رأی فینال فولاد آره‌نا شنبه صادر می‌شود

خوزستان اسپورت- کمیته اخلاق به دلیل عدم حضور رئیس سازمان لیگ و رئیس هیات فوتبال خوزستان در این کمیته برای توضیحات در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی شنبه رای نهایی خود را اعلام می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، از زمانی که کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در فینال جام حذفی رخ داد حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را برای ادای توضیحات احضار کرده این دو در کمیته اخلاق حاضر نشدند.

با توجه به عدم حضور رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و رییس هیات فوتبال استان خوزستان در کمیته اخلاق با وجودی که سه نوبت احضار، حاضر نشدند براین اساس کمیته اخلاق ختم رسیدگی را اعلام و در نظر دارد که رای را صادر کند.

شنیده ها حاکی از آن است که روز شنبه رای ابلاغ خواهد شد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
مدیریت فولاد پیگیری کنه خسارت ورزشگاه رو بگیریم تا پرونده مفتوح هست
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
سلام قطعا کمترین مجازات برا یتیم محبوب وزیر محترم خواهد بود. وزیر بزرگوار در مجلس فرمودند مشکل از سوی انتظامات است که برای سیصد ، 400 نفر طرفدار فلان جا ندادند!!! یعنی سهم لنگ تهران تمام ورزشگاه بوده است نه حداقل 50 - 50 ساختگی نیمه نهایی در اصفهان!!!!!! این تیم لنگ پایتخت همیشه حدااکثر تخلفات رو خودش و هوارداراش می کنند و آخرش تیم مقابل و شخص سومی مجازات می شود...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها