به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح فرماندار آبادان درباره شرایط تیم صنعت نفت

توضیح فرماندار آبادان درباره شرایط تیم صنعت نفت

خوزستان اسپورت- فرماندار ویژه آبادان گفت: در جلسه با معاون وزير نفت مقرر شد، به زودی تكليف باشگاه نفت مشخص شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، زین‌العابدین موسوی اظهار کرد: در جلسه‌ای كه با معاون وزير نفت داشتم، مقرر شد فورا تكليف باشگاه نفت از باب هيات مديره و بودجه مشخص شود.

وی افزود: انتظار داريم امسال تيم صنعت نفت متفاوت‌تر از نیم‌فصل اول سال گذشته وارد لیگ برتر شود.

فرماندار ویژه آبادان با بیان این‌که عمده ملاقات‌های امروز ما با طرفداران فهيم تيم صنعت نفت بود، گفت:‌ خود را موظف و مكلف می‌دانم در كنار مردم، تيم را حمايت كنم.

وی در پایان عنوان کرد:‌ مردم آبادان، تيم صنعت نفت را در حد و اندازه‌های چهار بازی پایانی فصل هجدهم می‌‌خواهند و باشگاه و تيم نیز حتما اين توانايی را دارند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
لفظا با خود وزیر نفت و رئیس جمهور و مقام رهبری هم یه دیداری داشته باشین امام جمعه و وکلای مجلس هم ...بالاخره کار از محکم کاری عیب نمیکنه!! یادش بخیر بقول فردوسی پور توی این مملکت باید همه چیزمون به هم بیاد!!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
لفظا با خود وزیر نفت و رئیس جمهور هم یه دیداری داشته باشین امام جمعه و وکلای مجلس هم ...بالاخره کار از محکم کاری عیب نمیکنه!! یادش بخیر بقول فردوسی پور توی این مملکت باید همه چیزمون به هم بیاد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
دوستان واکنش فرماندار محترم آبادان بخاطر تجمع تعدادی از هوادارا جهت اعتراض به وضعیت نامشخص صنعت نفت جلوی دفتر نمایندگان بود پس لطفا این تجمعات را ادامه بدهیم تا تهران نشینان وزارت نفت و شخص صادق زاده در وزارت نفت که مانع اصلی بی سامانی صنعت نفته بخودشون بیان و متوجه بشن نمیتونن اینهمه هوادار صنعت را نادیده بگیرن . لطفا بطور خودجوش با دوستانمون بریم جلوی باشگاه و فرمانداری و نسبت به وضعیت بلاتکلیفی تیممون اعتراض کنیم بخدا داره دیر میشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها