به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/وزیر سابق بهداشت جراح چشم بازیکن اهوازی

وزیر سابق بهداشت؛ جراح چشم بازیکن اهوازی

خوزستان اسپورت- سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، جراحی و درمان حمزه بروایه بازیکن سابق باشگاه‌های پاس و استقلال اهواز را آغاز کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حمزه بروایه چندی قبل برای تفرج به همراه خانواده راهی طبیعت شده بود که بر اثر مصدومیت ناشی از پرش شراره آتش به چشم دچار نابینایی نسبی شد. در این حال بر اساس تشخیص پزشکان، در صورت عدم پیوند قرنیه او بزودی بینایی اش را از دست خواهد داد.

در این اثنا انتشار ویدیویی از او در شبکه های اجتماعی، موجی از همراهی و همدلی عمومی برای نجات سلامتی این بازیکن خوش اخلاق را ایجاد کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده نهایتا با پیگیری محمدهادی ایازی، معاون سابق وزیر بهداشت و چند روزنامه نگار ورزشی، دکتر هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان جراحی پیوند قرنیه و درمان حمزه بروایه را بر عهده گرفت.

این ورزشکار جوان خوزستانی که سابقه عضویت در باشگاه‌های پاس و استقلال اهواز را داشته است، صبح امروز با حضور در کلینیک نور تهران فرآیند درمان را آغاز کرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
نمیدانم چرا بسیاری ازوزیران آقای روحانی یا استعفا دادند یا برکنارشدند... قاضی زاده هاشمی....ربیعی وزیرکار....وزیرآموزش وپرورش...و... وجابجایی مثل شریعتمداری.... اما شر زنگنه وزیرنفت کنده نمیشود که هم مخالف تیم داری ...وجالبتر مخالف ساخت پالایشگاه هستند... میگویند بنزین و...ازخارج بخریم بهتراست تاخودمان پالایشگاه بسازیم وتولیدکنیم.... وسیاستهایی ازاین دست... پیداکنید پرتقال فروش را....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها