به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

عکس/هواداران تیم نفت آبادان تجمع کردند

عکس/هواداران تیم نفت آبادان تجمع کردند

خوزستان اسپورت- جمعی از هواداران تیم صنعت نفت آبادان با تجمع مقابل دفتر نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت را خواستار شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، در حالی که کمتر از 50 روز به آغاز لیگ برتر فوتبال در ایران باقی مانده است تاکنون اعضای هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان انتخاب نشده‌اند و این تیم همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

بلاتکلیفی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موجب نگرانی هواداران متعصب و پرشمار این تیم شده است به طوری که حدود 70 نفر از هواداران این تیم روز دوشنبه با تجمع مقابل دفتر نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف اعضای هیأت مدیره این مؤسسه فرهنگی ورزشی شدند.

تعدادی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفتند: با اینکه زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر فوتبال باقی نمانده است تکلیف تیم صنعت نفت هنوز مشخص نیست و با این روند تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ برتر به زنگ تفریح سایر تیم‌ها تبدیل خواهد شد.

آنان افزودند: برخی اختلافات باعث شده اعضای هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت پس از یک ماه از پایان لیگ معرفی نشود و زمان برای این تیم همچنان در حال از دست رفتن است.

این هواداران معترض اظهار داشتند: تمامی بازیکنان درجه یک جذب دیگر تیم‌ها شدند و طبق روال گذشته تیم صنعت نفت در بازار نقل و انتقالات فرصت را از دست داد و روی به جذب بازیکنان پیر یا درجه چندم خواهد آورد.

این هواداران متعصب تیم فوتبال صنعت صنعت آبادان افزودند: شرایط فعلی این تیم بسیار نگران کننده است و امیدی برای نتیجه گیری در مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل آینده را نداریم، با بلاتکلیفی اعضای هیأت مدیره این باشگاه فرهنگی ورزشی هنوز در انتخاب سرمربی هم عاجز مانده‌اند.

آنان گفتند: مسئولان آبادان به خصوص سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی باید از وزیر نفت خواستار رسیدگی به این مشکل شوند و ضمن تغییر و تحول مدیریتی فردی شایسته را به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان انتخاب کنند.

به گفته آنان سال هاست باشگاه صنعت نفت آبادان با ضعف مدیریتی مواجه بوده و پس از پنج سال نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد.

تلاش خبرنگاران برای برقراری ارتباط با نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه بی نتیجه ماند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
خااااک تو سر مسئولین بی لیاقت، پول نفتمون میبرین از گلوتون پایین نره دزد صفتها
فولادسرور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
خوزستانی ها مسئولانشون یه مشت ترسو ولیاقت هیچ کاری رو ندارند واقعا وهمیشه باید تهرانی ها تو سرشون بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
مرحبا هواداران مرحبا
داود
|
Netherlands
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
من که گفتم این برنامه و نقشه خود وزارت وزرش هست که یواش یواش از خوزستان فقط تیم فولاد بمونه تو لیگ، چون الحمدالله تیم های لنگی به اندازه کافی تو اهواز هوادار دارند متاسفانه، و دلیلی نداره این سرخابی های نورچشمی برن آبادان یا مسجدسلیمان که تماشاگری ندارند. شما ببینید برای این قضیه برانکو چقد سر و صدا راه انداختند، یعنی الان شده در حد برجام اونوقت این دو تا تیم نفتی اصلا براشون اهمیت نداره. خود نفت تهران منحل شد ککشون نگزید حالا نفت آبادان و مسجدسلیمان که دشمن دیرینه شون هم هست. مسئولین هم که الحمدالله هنوز تا انتخابات زمان داریم و فعلا نیازی به کار تبلیغاتی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
یعنی در آبادان که اهالی فوتبالش طرفدار صنعت نفت هستن فقط باید 70 نفر برن در این تجمع شرکت کنن. مگه سایرین در خواب بودن که شرکت نکردن . براشون زحمت داشت همینطور که داشتن از اون مسیر عبور میکردن لااقل برای دقایقی در این تجمع توقف میکردن بعد به راهشون ادامه میدادن . والله اگه استادیوم فعلی در وسط شهر نبود شاید در هر بازی 100 نفر هم نمیرفتن بسکه جز عده ای خاص این مردم بیخیالن بیخیالترین هواداران
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
سلام .خب تیم را منطقه آزاد اداره کند این شرکت نفت بدرد تیم داری نمیخورد نفت تهران نابود کرد و حالا به خوزستان .
اگر منطقه آزاد نبود صنعت نفت نابود شده بود نمیدانم مگر فولاد .سپاهان . ذوب آهن و تیم های نفتی مال یک کشور نیستند چرا اینقدر قانونها با هم فرق میکند .ممنون
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
هواداران صنعت نفت فقط یاد گرفتن تو فضای مجازی اعتراض کنن پای عمل هیچ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها