به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

کرملاچعب: قسمت بود از فولاد جدا شوم

کرملاچعب: قسمت بود از فولاد جدا شوم

گل مهاجم جوان تیم نفت مسجدسلیمان باعث شد تا امید به فوتبال مسجدسلیمان برگردد و تیم نفت به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.
رضا کرملاچعب تعویض طلایی بهروز مکوندی در بازی نفت و پرسپولیس، در گفت و گو با خوزستان اسپورت، درباره بازی با پرسپولیس، شادی خاص پس از گلزنی، نحوه جدایی از فولاد و رفتن به نفت مسجدسلیمان و سایر مسائل صحبت کرد.
مصاحبه کرملاچعب با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

بازی با پرسپولیس را چطور دیدی؟
خدا را شکر بازی خوبی بود. با اینکه نیاز به سه امتیاز داشتیم ولی گرفتن یک امتیاز در شرایطی که دو بر صفر عقب افتاده بودیم، همانند کسب پیروزی بود.

چه احساسی از حضور در میدان در چنین مسابقه حساسی داشتی؟
خیلی خوشحال بودم که این فرصت نصیب من شد. آقای مکوندی به من اعتماد کرد و من هم سعی داشتم که جواب اعتمادش را بدهم. خدا کمک کرد و توانستم در آخرین دقیقه گل مساوی را بزنم.

سرمربی تیم هنگام تعویض حرف خاصی به شما زد؟
آقای مکوندی گفت حدود 10 دقیقه وقت داری که خودت را نشان بدهی، در این 10 دقیقه باید در بین مدافعان حریف جابجا شوی و تمرکز آن ها را بهم بزنی. به هیچ عنوان حق نداری به عقب برگردی، حتی اگر در خطر خوردن گل سوم باشیم چون باخت دو بر یک با سه بر یک فرقی ندارد. آقای مکوندی تأکید زیادی داشت که در دقایق پایانی در فضای بین مدافعان پرسپولیس باشم و خدا را شکر که توانستم از همان جا گل بزنم.

بعد از حضورت در میدان در یک صحنه به داور اعتراض داشتی و کارت زرد گرفتی. در این رابطه صحبت کن.
در آن لحظه توپ را ارسال کردم که توپ به دست محسن بنگر برخورد کرد. به نظرم باید پنالتی اعلام می شد و به همین دلیل به داور اعتراض کردم و کارت زرد گرفتم. از این به بعد باید سعی کنم به تصمیمات داوران احترام بگذارم تا اخطاری دریافت نکنم.

آیا فکر این را می کردی که در چند دقیقه بازی بتوانی گل بزنی؟
از چند روز مانده به بازی با خودم فکر می کردم که چقدر خوب می شود اگر فرصت بازی به من برسد و بتوانم به تیمم کمک کنم. راستش برای گل زدن به پرسپولیس رؤیا پردازی می کردم و بر همین اساس هم شادی پس از گل را هماهنگ کرده بودم.

درباره شادی پس از گل صحبت کن. نوشته ای زیر پیراهنت بود که به تماشاگران نشان دادی و بعد از آن یک رقص محلی انجام دادی. دلیل خاصی داشت؟
نوشته زیر پیراهنم متعلق به نام پیامبر اکرم (ص) بود. آن شادی کنار نیمکت با دستمال های زرد رنگ را هم به دلیل احترام به مردم بختیاری و تشکر از حمایت آنان انجام دادم. از ابتدای فصل که به تیم نفت آمدم، دیدم که این مردم چطور از تیم حمایت می کنند و می خواستم بدین شکل از آنان تشکر کنم.

بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی مصاحبه های زیادی درباره جو استادیوم مسجدسلیمان و هواداران تیم نفت انجام داده اند. با این صحبت ها موافق هستی؟
اصلاً این صحبت ها را قبول ندارم. اینکه تماشاگر یک ترقه بییندازد یا چهار تا شعار بدهد، در همه استادیوم های ایران وجود دارد. در همین استادیوم آزادی و بازی های خانگی تیم پرسپولیس بارها اتفاقات مشابهی افتاده است. به نظرم بازیکنان پرسپولیس از اینکه نتوانستند بازی را ببرند ناراحت بودند و با حرف هایی که علیه تیم نفت و هوادارانش زدند اصلاً موافق نیستم.

دلیل جدایی ات از فولاد و رفتنت به نفت مسجدسلیمان چه بود؟
دلیل خاصی نداشت. من چند سال در تیم های پایه ای فولاد عضویت داشتم. دو سال قبل با تیم نوجوانان فولاد به قهرمانی و عنوان آقای گل نوجوانان کشور رسیدم و به تیم ملی نوجوانان رفتم. سال قبل هم در این باشگاه حضور داشتم ولی امسال چون دیدم ممکن است در فولاد پیشرفت نکنم به نفت مسجدسلیمان رفتم تا فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا کنم.

آیا از این انتقال راضی هستی؟
بله راضی هستم چون اکنون فرصت بازی در لیگ برتر را دارم، شاید اگر در فولاد می ماندم چنین فرصتی به من نمی رسید. فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان دو تیم خوزستانی هستند و برای هر کدام از این دو تیم بازی کنم، برای استانم بازی کرده ام. بهرحال قسمتم این بود که از فولاد جدا شوم و در تیم نفت بتوانم خودم را نشان بدهم.

در پایان اگر خاصی مانده.
از شما تشکر می کنم. دوست دارم اولین گل لیگ برتری را به خانواده ام که خیلی حمایتم کرده اند، همچنین به تمام مربیانی که تاکنون برایم زحمت کشیده اند و به هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تقدیم کنم.

کرملاچعب: قسمت بود از فولاد جدا شوم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
7
موفق باشی برات ارزویه موفقیت میکنیم کاش بازیکنای مستعدمونو قرصی میدادیم نه ازاد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
1
2
نکته جالبش اینه که محمود جادری مربی جوانان فولادم گفته بود کرملاچعب در سطح جوانان فولاد نیست!!!! واسه اینکه رضا بره و بجاش یه بازیکن شمالی بیاره که پدرش پیمونکار و میلیاردره که اخرش رفت اوردش.
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
3
تبریک دستت درد نکنه گل قشنگی به پرسپولیس زدی انشالا همینطوری بازی کنی و دچار غرور نشی
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
1
1
حقایق زیادی در مورد فولاد هست که کسی نمیتواند اعلام کند چون همه را ...............
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
1
ای کاش میشد دریافتی دور و وریای باشگاه فولادو اعلام میکردن تا همه متوجه بشیم .چه خبره .دودش مردم اهواز میخورن و در امدش مال دیگران است .تو بوق کرنا هم میزنن که ما جوان گرایی کردیم از شیراز کرمانشاه بچه مایه دارا میارن بنام خوزستانی .ولی جوانان خودمون رد میکنن.و میگن بدرد نمیخورند.به تیم های خوزستانی هم کمک نمیکنن صنعتی هم همینه .همه شمالین
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
1
برات آرزوی موفقیت دارم پسر
علیرضا محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
2
دمت گرم پسر جان‌ممنون از گل زیبایت،،، اما در مورد فولاد من‌از عاشقان فولاد هستم اما دارم دچار شک میشوم ،همیشه فولاد با ابازیهایش در حق تیممهای خوزستانی ظلم کرده ودیروز هم ب گسترش باخت ک اگر میبرد ب نفع دو تیم نفت واس اهواز بود،، الان هم ک کم کم خبری از بازیکنان خوزستانی در آن تیم نیست و جایشان را دارد غیر بومی ها میگیرند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها