به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

استقلال خوزستان مشتری امتیاز لیگ برتری!

استقلال خوزستان مشتری امتیاز لیگ برتری!

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که اگر تیمی در لیگ برتر بخواهد امتیاز خود را واگذار کند، ما حاضر به خریداری امتیاز آن تیم هستیم تا در لیگ برتر بمانیم، گفت: اگر هم به این صورت نشد، مطمئن باشید که تیم برای لیگ برتر بسته خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد رحیمی با اشاره به تشکیل چندین جلسه با مدیرعامل کارخانه گروه ملی ایران برای آغاز هر چه سریعتر فعالیت این تیم جهت حضور موفق در فصل آینده لیگ یک، اظهار کرد: با همکاری آقای پهلوان در صدد هستیم که کار برای حضور در فصل آینده لیگ یک را زود  و با قدرت شروع کنیم. خدا را شکر مدیرعامل کارخانه گروه ملی ایران نیز بسیار علاقمند و پیگیر است و تمامی مسائل را نیز رصد می‌کند و انگیزه لازم را به شخص من و تمام کادر اجرایی داده است.

وی با باین این‌که تلاش می‌کنیم تا پایان هفته جاری یا روز شنبه هفته آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص شود، گفت: پس از آن نیز خیلی زود تمرینات تیم آغاز خواهد شد و فکر می‌کنم کارمان را از تمامی تیم‌های حاضر در لیگ یک خیلی زودتر شروع کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره گزینه‌های مدنظر برای هدایت تیم نیز عنوان کرد: تلاش‌مان این است از گزینه‌های بومی برای هدایت تیم استفاده کنیم. با مربیان مطرح بومی هم صحبت شده است و ان‌شاءالله بتوانیم گزینه‌ای را انتخاب کنیم که تا پایان فصل با او کار کنیم و با قدرت کار را ادامه دهیم. مطمئنا گزینه‌ای را انتخاب می‌کنیم تا به هدف‌مان که بازگشت به لیگ برتر است، برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر این‌که هدف استقلال خوزستان تنها حفظ امتیاز در لیگ یک است، مطرح می‌شود. آیا این موضوع صحیح است؟ عنوان کرد: چنین صحبتی اصلا درست نیست. من قبلا هم اعلام کردم که خوشبختانه یکی از دلایلی که من خیلی محکم از تلاش برای بازگشت به لیگ برتر صحبت می کنم، حضور آقای پهلوان است. شاهد زحمات و رایزنی او در مسائل مختلف تیم هستم و حتی با توجه به این‌که بدهی‌های بسیاری از سال‌های گذشته برای استقلال خوزستان به جا مانده است، نظر مدیرعامل کارخانه گروه ملی این بوده است که با همکاری بتوانیم پیش از آغاز لیگ بدهی‌ها را کم کم به صفر برسانیم.

رحیمی عنوان کرد:‌ با توجه به انگیزه‌ای که در کل مجموعه به ویژه آقای پهلوان می‌بینم و همچنین با توجه به این‌که حق استقلال خوزستان حضور در لیگ یک نیست و می‌توانستیم در لیگ برتر بمانیم، نظر بر این است حتی اگر تیمی در لیگ برتر بخواهد امتیاز خود را واگذار کند، ما حاضر به خریداری امتیاز آن تیم هستیم تا در لیگ برتر بمانیم. اگر هم به این صورت نشد، مطمئن باشید که تیم را برای لیگ برتر بسته خواهد شد. خیال همه هواداران و مردم خوزستان نیز راحت باشد که با راهکارهای مدنظر نمی‌گذاریم مشکلات سال گذشته به استقلال خوزستان ضربه بزند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
سلام شما که پول داشتید چرا بدهی رو ندادید تا از تیم امتیاز کسر بشه بازیکن نگیرید و به این روز بیفتید؟؟؟!!!
البته خوشحال میشیم که یکی پیدا بشه و امتیازش رو بده و استقلال یعنی عشق ما در لیگ برتر باقی بمونه و خار چشم لنگی ها باشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
شما نمیخواد امتیاز لیگ برتری بخرید
بدهی های تیمو بدید و اسکلت تیم و برا فصل بعد حفظ کنید کافیه
رضا
|
Australia
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
باورکنید اینا دیوونه هستن
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
شما عرضه داشتین بدهی تیم میدادین که تیم سقوط نکنه .
راستی شما با کدوم پشتوانه مالی میخواهین امتیاز لیگ برتر بخرین یا خودتون احمقین یا مردم احمق فرض کردین
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
آقای رحیمی به جای خرید امتیاز با تیم فوتبال استقلال اهواز ادغام شوید و با یک تیم پر هوادار با قدرت در لیگ دسته اول شرکت کنید..
مطمئنم با اقتدار به لیگ برتر با میگردید
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
دروغ گفتن در اين دولت خيلي راحت شده.كنتور كه نميندازه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
نمیدونم راجب این مردم چی فکر میکنن..همه میدونیم این حرفا دروغه...تو تیمت نگه نداشتی از عمد فرستادیش دسته یک ..حال میخوای تیم بخری....مطمن باشید استقلال سال اینده یا منحل میشه یا میره دسته دو...این خط و این نشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
خواهشا" اینقدر پالس منفی نفرستید زمانی که باید اعتراض میکردید چیزی نمیگفتید ولی الان که یکی دو نفر پیدا شده اند و میخواهند خدای کار کنند همه کارشناس شدیم آقایان عزیز ما در استقلال خوزستان چیزی دیگر برای از دست دادن نداریم و هیچ نیازی هم آقای رحیمی و آقای پهلوان ندارند که بخواهند به ما دروغ تحویل بدهند چون واقعا" سقوط تیم به زمان حضور آنها بستگی ندارد . بنابرین اگر تیم را دوست داریم باید دست به دست هم ،صحبتهای آقای رحیمی را قبول کنیم و در کنارشان باشیم و اینقدر شایعه افکنی نکنیم .انشاءالله استقلال خوزستان خیلی سریع با همت مسئولین کارخانه گروه ملی و همچنین مسئولین باشگاه به لیگ برتر آن هم با سربلندی و بدون خواهش و تمنا و خرید امتیاز بازگردد و فراموش نکنیم که سقوط استقلال خوزستان فقط بدلیل سوءمدیریت مدیران ‌و سرمربی سابق و آوردن بازیکن و پرداخت نکردن حق و حقوق آن و در نهایت کسر امتیاز توسط فیفا صورت گرفت و گرنه اگر آن شش امتیاز کسر نمیشد با آن بازیهای که تا آخرین لحظه از بچه ها دیدیم حتما الان استقلال خوزستان لیگ برتری بود و شاید هم جزء تیمهای وسط جدول بود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها