به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

قراردادهای پانزده استقلالی به پایان رسید

قراردادهای پانزده استقلالی به پایان رسید

خوزستان اسپورت- قراردادهای پانزده بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در انتهای لیگ هجدهم به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر شش امتیاز را به حکم فیفا از دست داد و در نیم‌فصل دوم نیز نتایج ضعیفی گرفت تا در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کند.

با پایان لیگ هجدهم، قراردادهای پانزده بازیکن تیم استقلال خوزستان نیز به پایان رسیده است و همزمان با سقوط استقلال خوزستان تنها چند بازیکن تحت قرارداد این باشگاه باقی مانده‌اند.

البته ممکن است اغلب پانزده بازیکنی که قراردادهایشان با استقلال خوزستان به پایان رسیده است، شانس حضور در تیم‌های لیگ برتری فصل آینده را نداشته باشند، چرا که بازیکنان تیم‌های سقوط کننده جزو شش بازیکن سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بدین ترتیب تعداد محدودی از پانزده استقلالی مذکور جذب تیم‌های لیگ برتری می‌شوند و اکثر آن‌ها مجبورند در لیگ دسته اول یا دسته‌های پایین‌تر بازی کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
1
اگر اسکلت تیم حفظ شود تیم خیلی سریع و در همان سال اول به لیگ برتر باز خواهد گشت و از همین الان میتوان استقلال خوزستان را با توجه به بازیهای دیدنی و فوتبال حرفه ای که تا آخرین هفته از خود به نمایش گذاشتن میتوان آن را لیگ برتری دانست . البته نا گفته نماند در صورتی که مدیریت باشگاه و مهمتر از آن مدیریت شرکت گروه ملی بخواهند تیمداری کنند اگر واقعا" علاقه به فوتبال و تیمداری داشته باشند و واقعا" از سقوط تیم ناراحت هستن خیلی راحت میتوانند فقط با حفظ همین بازیهای قشنگ و دیدنی که تا آخرین هفته ما از تیم استقلال خوزستان دیدیم به لیگ برتر برگردند در خوزستان و به خصوص در اهواز اگر باشگاه بخواهد خیلی راحت میتوانند از لیگ یک به لیگ برتر سعود کند و اصلا" کار مهمی نیست مگر اینکه باشگاه نخواهد و یا بهتر است بگویم که اگر باشگاهی وجود نداشته باشد .
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
سلام امیدوارم این بازیکنان به خاطر هواداران در استقلال بمانند و سال بعد به لیگ برتر برگردند. اگر چه توطئه استقلال زدایی از ایران (و خوزستان)‌ بعید است اجازه چنین مساله ای را بدهد و احتمالا به سرنوشت استقلال اهواز دچار خواهد شد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
فاز جالبی دارید ها، 20میلیارد بدهی اجازه نمیده این تیم جمع بشه تو لیگ 1چه برسه بیاد لیگ برتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها