به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

توقف حریف فولاد در آغاز لیگ برتر ازبکستان

افشین احمدی
توقف حریف فولاد در آغاز لیگ برتر ازبکستان

حریف ازبک فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، در نخستین بازی خود در لیگ برتر این کشور متوقف شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ برتر فوتبال ازبکستان موسوم به عالی لیگ از روز پنج‌شنبه آغاز شد و در نخستین روز از هفته اول، چهار تیم حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم لکوموتیو تاشکند که یکی از حریفان فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا است، در شهر بیک‌آباد به مصاف تیم متالورگ رفت و با تساوی بدون گل در برابر میزبان خود متوقف شد.

لکوموتیو که روز یکشنبه گذشته عنوان قهرمانی سوپر جام فوتبال ازبکستان را با پیروزی قاطع 0-4 در برابر پاختاکور به دست آورده بود، در این بازی با روحیه عالی به مصاف تیم متالورگ رفت اما توفیقی در گشودن دروازه میزبان نیافت و به تساوی بدون گل رضایت داد.

در همین چارچوب، سه مسابقه دیگر نیز برگزار شد که طی آنها تیم پاختاکور تاشکند حریف نفت تهران در لیگ قهرمانان، با تساوی یک بر یک در برابر میهمان خود اولمالیک متوقف شد، بنیادکار تاشکند حریف پرسپولیس تهران با دو گل از سد میهمان خود بخارا گذشت و نسف قارشی که حریف تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان می باشد نیز با نتیجه 1-3 از سد تیم اندیجان گذشت تا بهترین نتیجه روز نخست هفته اول لیگ برتر ازبکستان را به نام خود ثبت کند.

گفتنی است دیدار برگشت تیم های فولاد خوزستان و لکوموتیو ازبکستان در حالی اردیبهشت ماه سال آینده در اهواز برگزار می شود که در بازی رفت در تاشکند، دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

توقف حریف فولاد در آغاز لیگ برتر ازبکستان


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها