به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

بازیکن استقلال خوزستان کنار گذاشته شد

بازیکن استقلال خوزستان کنار گذاشته شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: یکی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل بی نظمی از تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: وحید خشتان در نیم‌فصل دوم یکی - دو مرتبه مشکل انضباطی داشت و این موضوع بارها از سوی مدیریت تیم گزارش شد لذا تصمیم گرفتیم که این بازیکن تا آخر فصل از تیم کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه کمیته انضباطی باشگاه پیگیر این موضوع است و با چنین مسایلی برخورد می‌کنیم، افزود: ما در روزهایی که به خشتان نیاز داشتیم این بازیکن به دلایل خاصی از جمله مصدومیت که مورد تایید پزشک باشگاه قرار نگرفت، بدون اجازه مدیریت تیم و در یک کار غیر حرفه‌ای اردو تیم را ترک کرد که با این بازیکن برخورد می‌کنیم و جرایم بسیار سنگینی برای خشتان در نظر می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگرچه در چند بازی خشتان را کنار گذاشتیم اما معتقدم خیلی زودتر از این باید با این گونه بی انضباطی‌ها برخورد می‌کردیم تا کمتر دچار مشکل شویم.

وی در ادامه به بازی تیمش مقابل سایپا اشاره کرد و افزود: در این دیدار وحید حمدی‌نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما با تمام قوا و با ارایه یک بازی جوانمردانه به مصاف تیم سایپا می‌رویم.

شایان ذکر است، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا تهران ساعت 21:30 روز شنبه 21 اردیبهشت در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان انجام می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
0
بعضي بازيكنان خيلي نمك نشناس و بي غيرتن از دسته دو مياري بهشون ميدون ميدي از فقر وبدبختي نجاتشون ميدي اخرش نمك ميخورن نمكدون ميشكنند صحبتم كلي هست با همه بازيكناني كه قدرنشناسي كنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
واقعا اینهم مثل خیلی از بازیکنایی هست که ویسی اورد تیم اسقلال خوزستان قهرمانش کرد بازیکن معرفی کرد اسمش هم نمیارن نمک نشناسن الحق که فراموش میکنن از کجا اومدن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
تیمای خوزستانی باید درس عبرت بگیرند و فرصت بازی را در اختیار بچه های همین خطه بذارن مثل یونس دلفی و غیره که بعد ترانسفر بشند و باشگاه سودی داشته باشد.
امثال سروش رفیعی، ساسان انصاری، بختیار رحمانی وووو در تیمای خوزستانی رشد کردند اما به تیمهاشون پشت کرده گفتند از بچگی عاشق تیمای آبی یا قرمز تهران بودیم!
البته امثال سروش و ساسان و بختیار به جایی در فوتبال رسیدند بعد به تیمهای خوزستانی خیانت کردند اما این اقای خشتان که در حد لیگ یک هم نیس چرا زود خودش رو گم کرد ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
احتمالاً اینم تو فاز شرط بندیه
جدا از این. چهار هفته اول گل زد خودشو گم کرد گفت میخوام آقای گل بشم درحالی که هیچکس اندازه این بازیکن موقعیت خراب نکرده
داود
|
Netherlands
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
تاریخ 29 مرداد 97 خبری از این اقا گذاشتین روی سایت با این تیتر: خشتان: از الان خودم را آقای گل می‌دانم
همون موقع من کامنت گذاشتم نذارین این آقایون دچار توهم بشن ولی نکردید این کار رو و الان همونی که نباید بشود شد و استقلال خوزستان سقوط کرد، اینم احتمالا از الان دو تا تیم ته جدولی بهش پیشنهاد فصل بعد رو دادن و باز توهم گرفتش، همین الان اخراجش کنن سنگین تریم، از الان اینم می خواد برای ما شاخ بشه. خاک بر سر ما.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
البته که خودشو گم کرده و نباید بی انضباطی میکرد اما بازیکنی که کل قراردادش 40 میلیونه و هفتاد درصد قراردادشو گرفته رو چطور میخواید جریمه سنگین کنید به هر حال الان این بازیکن اسمی برا خودش دست و پا کرده و خیلی راحت میتونه در بدترین حالت با یه قرارداد صد و پنجاه میلیونی به یه تیم دسته یکی بره بهتر بود حرفه ای برخورد کنیم که چیزی گیر باشگاه بیاد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
مطمئن باشید به هیچ جا نمیرسه درسته که قراردادش در حدی نیست که بشود او را جریمه مالی کرد ولی روزگار او بهتر از اینی که هست نمیشود .
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
اقا محسن سلام
حرف شما درست و منطقی اما قرارداد این بازیکن متاسفانه یک ساله است و باز هم متاسفانه این بازیکن اگاهانه داره عمل می کنه چون می,دونه باشگاه هیچ اهرمی علیه او نداره
ولی این سوال از اقای یزدی چرا یک ساله باش قرارداد بستی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
0
ضمن عرض سلام خدمت همه عزیزان لازمه چند نکته را خدمتتون عرض کنم
1 هیچ وقت وحید خشتان نگفت من خودم را آقای گل میدانم و این شیطونی رسانه ها بود
2 اصلا بعد از آقای یزدی وحید خشتان عملا متغیر بازی میکرد دفاع راست و هافبک راست و مهاجم نبود
3 وحید خشتان دقیقه 93 در بازی با فولاد مصدوم شده و هنوز مصدوم هست
4 خود مسولین نمیخواستن تیم استقلال خ تو لیگ برتر بمونه
5 از نیم فصل قرار شد قراردادش رو اضافه کنند و قرار داد جدید ببندد که کاهلی از طرف مسولین بوده
6 اصلا تا حالا فکر کردید چرا اقای یزدی رو اخراج کردند
7 وحید خشتان جزو معدود بازیکنانی بود که بدون هیچ لابی لیگ برتری شد و فقط با شایستگی خودش بود که جزو 5 بازیکن برتر فصل شد
8 وحید خودش جنوبی هست و عاشق تیم های جنوبی هست ولی مسولین کاری کردن که این بازیکن از جنوب فراری بشه الان هم فقط سکوت کرده و همه را به خدا واگذار میکنه .
شما عزیزان هم باور کنید 100%مقصر مسولین تیم هستند
وحید خشتان اول فصل قرارداد 150 ملیونی هم داشت فقط به عشق جنوب اومد استقلال ولی رفتار خوبی باهاش نشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها