به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

چرا سپیدرود از نفت مسجدسلیمان شکایت کرد؟

چرا سپیدرود از نفت مسجدسلیمان شکایت کرد؟

خوزستان اسپورت- شکایت مدیریت سپیدرود رشت از باشگاه نفت مسجدسلیمان از عجیب ترین اتفاقات فوتبال ایران در این هفته بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، بازی نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت بدون شک مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر بود. بازی که می‌توانست سرنوشت تیم دوم سقوط کننده به لیگ یک را مشخص کند اما تساوی در آن، همه چیز را به 2 هفته پایانی کشاند.

حساسیت این بازی، به صورتی بود که می‌شد هر اتفاقی را پیش‌بینی کرد، جز مصدوم شدن سرمربی تیم میزبان. در نیمه دوم این بازی و زمانی که مهرداد بایرامی توانست گل اول را برای سپیدرود رشت بزند، از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان یک شی به سمت فیروز کریمی پرتاب شد که باعث شد صحنه عجیب و تلخی رقم بخورد.

کریمی در این لحظه روی زمین افتاد و ظاهرا بی‌هوش شده بود. اینکه آن شی چه بوده هنوز حرف و حدیث زیادی وجود دارد اما گفته می‌شود بطری آب بود که باعث شد کریمی مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود. به جز این اتفاق، هیچ مشکل دیگری به وجود نیامد و بازی در کمال آرامش و بدون هیچ جنجالی دنبال شد. در واقع هیچ خطری تیم و هواداران سپیدرود را تهدید نکرد و این تیم به همراه هوادارانش با سلامت کامل و بدون هیچ استرسی به رشت برگشتند.

با وجود این مساله، باشگاه سپیدرود رشت به شکل رسمی از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کرد. کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود با تایید این شکایت می‌گوید: «ما شکایت خودمان را نسبت به اتفاقات بازی مسجدسلیمان و همچنین نحوه میزبانی تیم حریف به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و همچنین شخص آقای حسن‌زاده تقدیم کردیم.»

بیات در حالی از شکایت صحبت می‌کند که می‌داند هیچ مشکلی برای تیم سپیدرود به وجود نیامده و به جز اتفاقی که برای فیروز کریمی رخ داد، مساله‌ای دیگر نبوده که بخواهد به قرمزپوشان رشتی آسیب بزند.

 اگرچه همان یک اتفاق هم نباید رخ می‌داد و باید جلوی آن گرفته شود اما ظاهرا بیات فراموش کرده در رشت و زمانی که سپیدرود از سپاهان شکست خورد، چه اتفاقی افتاد. زمانی که خداداد عزیزی مجبور شد خیلی زود رشت را ترک کند و نتواند دیگر برگردد.

این اتفاقات خیلی تلخ است اما راه‌حل آن، شکایت نیست. باید برای جلوگیری از این اتفاقات، چاره‌ای اندیشید که دیگر شاهد آن نباشیم، نه در مسجدسلیمان، نه رشت و نه هیچ ورزشگاه دیگری.

درست است فوتبال ایران یک سری امکانات مثل گیت‌های الکترونیکی مخصوص را ندارد که البته تهیه آن هم چندان سخت نیست اما با نبود همین گیت‌ها هم می‌شود هم هواداران را به راحتی کنترل کرد. ضمن اینکه فرهنگ‌سازی هم فقط یک واژه شیک برای فوتبال ایران نباشد و برای آن تلاش کرد تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ در هیچ ورزشگاهی نباشیم و البته تیم‌ها به راحتی و بدون هیچ استرسی بتوانند کار خود را انجام دهند.

در هر صورت معلوم نیست سپیدرود رشت به چه دلیل از نفت مسجدسلیمان به خاطر میزبانی‌اش شکایت کرده اما شاید این راهش نباشد که جلوی اتفاقات عجیب ورزشگاه‌ها را گرفت. باید از خود شروع کرد و بعد به سراغ دیگران رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
این شکایت فقط یک بازی روانیست بازیکنان نفت مسجد سلیمان نباید به این موضوع توجه کنند و تمرکزشان را روی دو بازی آیندشون بگذارند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها