به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

ثبت قراردادهای فوتبال از طریق سیستم الکترونیکی

ثبت قراردادهای فوتبال از طریق سیستم الکترونیکی

خوزستان اسپورت- رئیس واحد نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان از اختصاص شناسه سیستمی برای تمام بازیکنان و مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی این استان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از هیئت فوتبال خوزستان، علیرضا جرفی در این رابطه گفت: با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات در لیگ‌های استانی و کشوری، باشگاه‌هایی که در مسابقات فصل ورزشی 98-97 شرکت و پس ازدریافت رمز و نام کاربری خود قرارداد بازیکنان و مربیان تیم‌شان را در سیستم مدیریت قراردادهای فدراسیون فوتبال ثبت و تأییدیه گرفتند، اکنون شناسه سیستمی دارند.

جرفی اضافه کرد: یکی از کارهای خوب و باارزشی که فصل گذشته باتلاش و پیگیری فراوان جناب طالقانی عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان صورت پذیرفت، نصب و راه‌اندازی سیستم یکپارچه الکترونیکی مدیریت قراردادها یا سیستم DTMS می‌باشد.

رئیس واحدنقل و انتقالات هیئت فوتبال استان خوزستان یادآوری نمود: در این سیستم ثبت و ارسال قرارداد باشگاه‌ها کاملا بصورت الکترونیکی انجام می‌شود و از مزایای آن می‌توان به کاهش مراجعات در شهرستانها و هدر رفتن زمان، برچیده شدن تخلفات درمدارک و مشخصات سجلی، همچنین استعلام وضعیت قراردادی بازیکنان و اعضای کادر فنی در سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و صدور سابقه یا شناسه فوتبالی اشاره کرد.

جرفی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از ریاست هیئت فوتبال خوزستان که در صف پیشگامان این امر بوده گفت: به صورت جدی در تلاش هستیم با همفکری و پیگیری اعضای محترم هیئت رئیسه هیأت فوتبال استان خوزستان به ویژه جناب طالقانی، همچنین کارشناسان خبره، گامی مهم در توسعه و ارتقاء این سیستم در فوتبال استان برداریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها