به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

علوی: تا آخرین لحظه ناامید نمی‌شویم

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1398/2/3/89888_370.jpg

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌‌که هنوز روی کاغذ به بقا در لیگ برتر امید داریم، گفت: تا آخرین لحظه کار می‌کنم و ناامید نمی‌شوم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص آمادگی این تیم پیش از بازی برابر نساجی، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و بازیکنان با انگیزه بالا کار می‌کنند. درست است که در انتهای جدول هستیم ولی تلاش این بوده که روحیه و انگیزه به بازیکنان برگردد و مصمم به کار خود در لیگ برتر ادامه دهند و ناامید نشوند.

وی با بیان این‌‌که هنوز روی کاغذ به بقا در لیگ برتر امید داریم، گفت: من دوست دارم به همه ثابت کنم که بهترین هستم و تا آخرین لحظه نیز کار می‌کنم و ناامید نمی‌شوم. ما می‌خواهیم با انجام بازی‌های زیبا و خوب نشان دهیم که این جایگاه حق ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود:‌ به هر حال کسر شش امتیاز و محرومیت ما از پنجره نقل و انتقالات در وضعیت فعلی ما بسیار تاثیرگزار بود و می‌خواهیم نشان دهیم که اگر آن امتیازات کسر نمی‌شد ما می‌توانستیم در رده بالاتری قرار داشته باشیم. ضمن این‌که مدیریت باشگاه همچنان به دنبال برگرداندن آن شش امتیاز است.

وی بیان کرد: ما تا پایان مسابقات با تمام وجود و جوانمردانه بازی می‌کنیم و کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم و به دنبال ارائه فوتبال پاک و شرافتمندانه هستیم.

علوی در باره بازی این هفته برابر نساجی، گفت: نساجی تیمی است که مثل ما بازی درگیرانه‌ای انجام می‌‌دهد. ما میزبان هستیم و می‌خواهیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم و فکر می‌کنم انگیزه تیم ما برای پیروزی در این دیدار بیشتر از حریف باشد. من به این‌که بازیکنانم می توانند کار بزرگی انجام دهند، باور و اعتقاد دارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
انشالله نو تیم بمونی و برا سال دیگه تیم خوبی آماده کنی
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
سلام به سایت خوب خوزستان یه سوال داشتم‌خدمت شما ایا امکانش هست اون ۶ امتیاز به اس خوزستان برگردونن ممنون‌ اگه جواب مارو بدین؟
مدیر پایگاه
سلام
معمولا در چنین مواردی امتیازات کسر شده برگردانده نمی‌شوند.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها