به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

شکست آبادانی‌ها در آغاز فصل جدید لیگ ساحلی

شکست آبادانی‌ها در آغاز فصل جدید لیگ ساحلی

خوزستان اسپورت- تیم شهید جهان نژادیان آبادان در گام نخست از فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی مغلوب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های ایران با شرکت 12 تیم آغاز شد و تیم شهید جهان نژادیان آبادان در هفته اول این بازی‌ها با نتیجه 6 بر 2 مغلوب تیم دریانوردان بوشهر شد.

در این دیدار که در زمین فوتبال ساحلی پارک مرجان بوشهر برگزار شد، رضا ندومی (2 گل)، حسن جوادی، علی عادلی، مهرداد گاوداری و ایمان گورکی برای دریانوردان گلزنی کردند. ضمن اینکه 2 گل تیم شهید جهان نژادیان آبادان نیز توسط حمید جلیلی به ثمر رسید.

مهرداد دهباشی سرمربی تیم شهید جهان نژادیان آبادان پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: داور با عملکرد ضعیف خود در نتیجه بازی نقش داشت و در بسیاری از صحنه‌ها به سود تیم میزبان سوت زد.

وی بیان کرد: در ارتباط با این اشتباهات تاثیرگذار نمی‌دانیم چه کسی مقصر است ولی به هر حال انتظار می‌رود داوری بهتری در لیگ برتر صورت گیرد.

دهباشی افزود: بازیکنان تیم شهید جهان نژادیان آبادان یک هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده و بدون شک برای رسیدن آنها به آمادگی لازم گذر زمان نیاز است. مهیا نبودن بازیکنان از لحاظ بدنی در نیمه سوم بازی برای تیم ما دردسر ساز شد و تیم حریف توانست بخوبی از این فرصت استفاده کند.

وی اظهار داشت: تیم شهید جهان نژادیان آبادان امسال قصد حضور در بازی ها را نداشت ولی با دعوت از شماری بازیکن و آن هم بدون پرداخت مالی تصمیم به حضور این تیم در لیگ برتر گرفته شد. این تیم در هزینه اعزام‌ها و سفر با مشکل مالی شدید مواجه است و مسئولان باید شرایط این تیم را درک و از آن حمایت کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فرهاد آبادانی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
تیم شهید جهان نژادیان از بدو تاسیس مشکل داشت تا کنون .من نمیدونم هیچ ارگانی تو آبادان نیست این تیم را ساپورت کنه حتی به مقدار اندک ؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
خب اگه نمیتونین شرکت نکنید این طور کیسه بوکس میشین آبرو ریزی میکنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها