به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

پدیده 3 – نفت 0؛ خطر سقوط در کمین نفت

پدیده 3 – نفت 0؛ خطر سقوط در کمین نفت

خوزستان اسپورت
هفته بیست و پنجم لیگ برتر – استادیوم امام رضا (ع)
جمعه 23 فروردین 98 – ساعت 17:30
پدیده مشهد 3 – نفت مسجدسلیمان 0
گل‌ها: مسعود ریگی (19)، امین قاسمی‌نژاد (28 و 60)
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: جلیل شعرانی و حسین مرادی
اخراج: شاهرخ غلامرضاپور (90- نفت)
اخطار: محمدحسین مرادمند (پدیده) – مجتبی بیژن، ایوب طاهری، اکبر آفاقی (نفت)
تماشاگر: شش هزار نفر

پدیده مشهد: یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، محمد آقاجانپور، مرتضی منصوری، مسعود ریگی، اکبر صادقی (85- سینا زامهران)، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی (85- چوچو)، بهنام برزای و حسین مهربان (76- مهدی مهدی‌خانی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، سیدمحمد حسینی، حکیم نصاری، میلاد خدایی‌اصل، اکبر آفاقی، صادق صادقی (46- علی غلامرضاپور)، علیرضا علیزاده، ایوب طاهری (46- اسماعیل شریفات) و فرشید پاداش (74- میلاد میداودی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که در 10 بازی قبلی طعم رنگ پیروزی را ندیده بود، در یک بازی سخت خارج از خانه با اندیشه کسب حداقل یک امتیاز مقابل تیم مدعی پدیده مشهد به میدان رفت. پدیده‌ای ها هم که در نیم‌فصل دوم از صدر جدول عقب افتادند، برای آن‌که شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست ندهند، نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشتند.

پدیده در نیمه اول بر توپ و میدان تسلط داشت و با حمایت هواداران مشهدی به خط دفاعی نفت مسجدسلیمان فشار می‌آورد؛ حملاتی که قبل از رسیدن به دقیقه بیستم نتیجه داد و مسعود ریگی در دقیقه 19 گل اول را برای میزبان به ثمر رساند. شاگردان گل‌محمدی در دقیقه 28 با ضربه دیدنی امین قاسمی‌نژاد دومین گل را هم درون دروازه زردپوشان نفت جای دادند تا با خیال راحت‌تری به بازی ادامه دهند و نیمه اول را با 2 گل برتری به رختکن بروند.

زردپوشان نفت در ابتدای نیمه دوم تهاجمی ظاهر شدند و در صدد جبران گل‌های خورده بودند، اما در دقیقه 60 روی آشفتگی خط دفاعی گل سوم را متقبل شدند و در ادامه بازی نیز تلاش یاران نفت ثمری نداشت و بازی با برتری 3 گله تیم پدیده خاتمه یافت.

پدیده مشهد با این برد 46 امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان با 19 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند. این در حالیست که با پیروزی امروز سپیدرود رشت، این تیم شمالی به فاصله یک امتیازی نفت مسجدسلیمان رسید و زنگ خطر برای زردپوشان راگرس به صدا در آمد.

شرح گل‌ها
1-0 (پدیده): ارسال محمد آقاجان‌پور به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با ضربه سر محکم مسعود ریگی کامل شد تا یک گل زیبا برای تیم پدیده رقم بخورد.

2-0 (پدیده): یک ضربه شروع مجدد به سود تیم پدیده اعلام شد؛ سعید صادقی توپ را برای امین قاسمی‌نژاد آماده کرد و این بازیکن با شوت سنگین پای چپ از فاصله بیست متری دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود.

3-0 (پدیده): امین قاسمی‌نژاد از درون محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه نفت شلیک کرد که توپ بعد از برخورد به بدن سیدمحمد حسینی تغییر مسیر داد و تبدیل به سومین گل پدیده شد.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه امام رضا (ع) حضور یافته و به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* هیچ‌کدام از بازیکنان دو تیم محروم نبودند اما موسی کولیبالی مدافع نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد.
* در این بازی بلیت‌فروشی می‌شد و به همین دلیل استقبال از این بازی مثل بازی‌های گذشته صورت نگرفت. بازی‌های قبلی پدیده رایگان اعلام شده بود.
* کادر فنی پدیده و نفت مسجدسلیمان در لباس‌های هلال‌احمر به میدان آمدند در کنار زمین هم یک میز از جمعیت هلال‌احمر قرار داده شده تا کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان جمع‌آوری شود.
* کادر فنی دو تیم قبل از شروع مسابقه به سمت یکدیگر رفتند و خوش‌وبش کردند.
* سعید صادقی، یوسف بهزادی و بهنام برزای از پدیده پیش از شروع مسابقه به سمت بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان رفتند و مهرداد طهماسبی هم از با ساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده خوش‌وبش کرد.
* در دقایق پایانی شاهرخ غلامرضاپور بازیکن نفت مسجدسلیمان با یکی از بازیکنان پدیده درگیر شد و رضا کرمانشاهی حکم به اخراج بازیکن نفت داد.
* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه امام رضا (ع) از سوی بلندگوی ورزشگاه 5400 نفر اعلام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
آقای مرزبان لطفا خجالت بکش 11 بازی بدون برد فقط حرفهای بی ربط تحویل ما میدی. تا امروز دلمون خوش بود سپیدرود بازیهاشو میبازه و ما تو لیگ می مونیم حالا به چه امیدی باشیم؟ مدیریت بی لیاقت تا کی میخواید بی تحرک باشید زوتر یه سرمربی بیارید بالا سر تیم بقول هوادارا اگه یه تماشاگر میذاشتیم بالا سر نفت بیشتر از مرزبان امتیاز می گرفت
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
الان حرف زدنه مرزبانو داشته باشید آقای زبون !!
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
تیم مشکل مالی داشت اقای مرزبانم هر تیمی که مربیش پرسولیسیه یا قرمزپوشه بهش حال میده مسیولینم ماشالا همه بی غیرت مطلق کم بود حالا تراکتور هم حاضره جام را از دست بده تا سهمیه خوزستان کم بشه و به عدد دو برسه .
توفو بر شما باد و به شما پیشنهاد میکنم رییس کازینو بشین برازنده تره
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
سلام نفت و استقلال به لیگ 1
سلام شهرداری ماهشهر و اروند به لیگ 2
نفت آبادان 23 هفته همون رتبه جا خوش کرده
مرزبان و دیگر مربیان مقصر نیستند ، همیشه مدیر عامل حرف اول رو میزنه ،، مربی خوب ، بازیکن خوب و کادر فنی خوب
ببینید کدوم یک از چهار تیم همچین شرایطی رو دارند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
آقایان این مرزبان رو بندازین بیرون تا تیم سقوط نکرده بابا تو زمین خودمون میبازیم توزمین حریف میبازبم پس کی باید ببربم بابا این مربی خوبی نیست هر چه زودتر یه مربی خوب بیارین یه شوک به تیم بده ناراحتی اعصاب گرفتیم آبرومون رفت.
مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
0
مسولان مبارک دردسرهاتون دارن کم میشن چند هفته دیگه تحمل کنید غیرت یعنی سپید رود پیشاپیش مبارک مسولان بی غیرت اگه میخواین نفت بمونه تو لیگ فقط فیروز کریمی میتونه این کارو بکنه ن این ...
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
از چهارتا تیم ته جدول لیگ سه تاشون خوزستانی هستن. لیگ یک هم هردو تیم ته جدول خوزستانی هستن. تبریک به غیرت هیئت فوتبال استان و استاندار ورزشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
تیم احتیاج به یه شوک داره و تنها شوک تعویض مربی است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها