به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

لیگ یک؛ شکست کارون و تساوی شهرداری

لیگ یک؛ شکست کارون و تساوی شهرداری

خوزستان اسپورت- یک تساوی و یک باخت در بازی‌های عصر امروز لیگ یک برای تیم‌های خوزستانی رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران در شهرهای مختلف به انجام رسید؛ شهرداری ماهشهر در بازی بیرون از خانه برابر شهرداری تبریز به تساوی 3 بر 3 رسید و تیم کارون خرمشهر در بازی خانگی با 2 گل مغلوب اکسین البرز شد.

تیم شهرداری تبریز که در مهم‌ترین بازی منطقه پایین جدول با حمایت هزاران هوادار تراکتورسازی میزبان شهرداری ماهشهر شده بود، با گل‌های فرشاد بیابانی (54) و جعفر برزگر (63) از حریف خوزستانی پیش افتاد، اما بازیکنان شهرداری ماهشهر در طی چند دقیقه طوفانی با گلزنی خیرالله ویسی‌آرا (70)، رضا نجاری (78) و جهانگیر عسکری (82) به بازی برگشتند و نتیجه را 3 بر 2 کردند اما اعلام یک پنالتی مشکوک در دقیقه 90 باعث شد تا شهرداری تبریز توسط محمدرضا زینال خیری از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشد و امتیازات بین طرفین تقسیم شود.

تیم کارون اروند خرمشهر هم در ورزشگاه نفت و گاز این شهرستان پذیرای اکسین البرز شد؛ کارونی‌ها برای فرار از منطقه سقوط و اکسینی‌ها برای ماندن در کورس مدعیان صعود نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم ورق به سود تیم میهمان برگشت و اکسین البرز با گل‌های میرهانی هاشمی (63) و یاسر فیضی (90- پنالتی) صاحب پیروزی 2 بر صفر شد. کارون با پذیرش این باخت به رده پانزدهم سقوط کرد و همسایه شهرداری ماهشهر شد.

سه هفته تا پایان بازی‌های این فصل از لیگ دسته اول باقی مانده است؛ تیم‌های اول و دوم جدول به لیگ برتر صعود خواهند کرد و تیم شانزدهم جدول به لیگ 2 سقوط می‌کند.

نتایج دیدارهای هفته سی و یکم و جدول رده‌بندی این بازی‌ها را در ادامه مرور کنید.

* شهرداری تبریز 3 – شهرداری ماهشهر 3
* کارون اروند خرمشهر 0  – گل ریحان البرز 2
* ملوان بندرانزلی 2 – آلومینیوم اراک 1
* خونه به خونه بابل 0  – نود ارومیه 0
* بادران تهران 0 – گل گهر سیرجان 0
* سرخپوشان پاکدشت 2 – فجرسپاسی شیراز 4
* مس رفسنجان 1  – شاهین شهرداری بوشهر 1

لیگ یک؛ شکست کارون و تساوی شهرداری

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها