به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی به سانتوس اجازه تمرین کردن نداد

مکوندی به سانتوس اجازه تمرین کردن نداد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به مهاجم برزیلی این تیم اجازه حضور در تمرین را نداد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارلوس دوس سانتوس مهاجم برزیلی تیم نفت که پس از بازی مقابل استقلال در تمرینات تیمش شرکت نکرده بود، امروز در آستانه بازی با پرسپولیس در مسجدسلیمان آفتابی شد تا در اردوی تیم نفت برای بازی فردا حاضر شود ولی بهروز مکوندی با این موضوع مخالفت کرد.

کارلوس دوس سانتوس که در بازی با استقلال یک فرصت طلایی را از دست داد، پس از بازی به دلایل نامعلومی از حضور در تمرینات تیم نفت خودداری کرد. این بازیکن یک روز قبل از بازی با پرسپولیس تصمیم گرفت به تمرینات تیمش برگردد و برابر پرسپولیس بازی کند!

بهروز مکوندی اما به کارلوس دوس سانتوس اجازه حضور در تمرین امروز تیم نفت و اردوی این تیم برای بازی فردا را نداد. مکوندی اعلام کرده در مسابقات رسمی از بازیکنانی استفاده می کند که در طول هفته در تمرینات حاضر بوده و آمادگی آن ها به کادر فنی ثابت شده باشد.

مکوندی با وجودی که تیمش در برخی پست ها با کمبود بازیکن روبروست، اجازه بی نظمی به بازیکنان را نمی دهد و نفراتی را به میدان می فرستد که در تمرینات این تیم حضوری مستمر داشته اند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بردیا
|
United States of America
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
0
مرسی مکوندی عزیز...ای بازیکنای خیانت کارو همونطور که میشه بزرگ کرد همونطورم میشه زمین زد.انگار خبر نداریم چرا تهران موند.پس دلیل حضورش فردای بازی در باشگاه استقلال چی بوده......?
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها