به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

حردانی: پنالتی مدافع استقلال عمدی نبود

حردانی: پنالتی مدافع استقلال اهواز عمدی نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اعتقاد دارد پنالتی حامد بوربور در بازی با مس کرمان عمدی نبوده است.

فریدون حردانی در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره اتهام وارد شده اخیر به حامد بوربور مبنی بر تبانی با تیم مس کرمان و احضار شدن این بازیکن به فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من پنالتی بازی مس کرمان و استقلال اهواز یک اتفاق طبیعی در فوتبال بود و بازیکن استقلال هیچ تعمدی در ارتکاب پنالتی نداشت.

حردانی ادامه داد: تیم ما در بازی با مس کرمان یک بر صفر جلو بود ولی در نهایت با بدشانسی بازی را باختیم. در صحنه پنالتی توپ به دست حامد بوربور برخورد کرد و نظر شخصی من اینست که این بازیکن تعمدی در انجام پنالتی نداشت.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سئوال منتقدین که در حالی که تیمش یک بر صفر از مس کرمان پیش بوده، چرا حامد بوربور را به میدان فرستاده، چنین توضیح داد: عماد قاسمی مدافع اصلی تیم ما در بازی با مس کرمان سه اخطاره بود و به جای قاسمی از مهدی اسلامی در ترکیب استفاده کردیم. اسلامی در جریان بازی یک کارت زرد دریافت کرد و چون عصبی شده بود احتمال داشت اخراج شود. به همین دلیل با دستیارانم صحبت کردم و به پیشنهاد آن ها از حامد بوربور به جای مهدی اسلامی استفاده کردم که از بدشانسی توپ به دست بوربور برخورد کرد و داور پنالتی گرفت.

فریدون حردانی در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت در این خصوص که چه تصمیمی باید برای حامد بوربور اتخاذ شود، عنوان کرد: من وارد این قضایا نمی شوم. باشگاه باید در این رابطه تصمیم گیری کند. قبول دارم که در فوتبال ایران گاهی اوقات مسائلی اتفاق می افتد ولی از نظر من اتفاق بازی مس کرمان و استقلال اهواز یک صحنه عادی بود و مدافع استقلال اهواز از روی عمد پنالتی نداد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها