به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

برزگری: صنعت‌ نفت فدای حاشیه‌ها نشود

برزگری: صنعت‌ نفت فدای حاشیه‌ها نشود

خوزستان اسپورت- عبدالرضا برزگری، توپچی به یاد ماندنی و تکنیکی فوتبال آبادان در دهه 50 و 60 شمسی موفق شد پیراهن تیم ملی و چند باشگاه خارجی را به تن کند و سال‌ها در زمره بهترین بازیکنان این خطه قرار بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، این پیشکسوت آبادانی فوتبال ایران در مورد کاهش رونق فوتبال در این منطقه گفت: از چند منظر باید به صنعت‌نفت و مردم آبادان نگاه کرد، آبادان همواره در طول تاریخ صادرکننده فوتبال و فوتبالیست به سایر نقاط کشور بوده است.

او ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، مردم علاقه و نیازهایشان را در این تیم دیده و سعی داشتند به این واسطه نابسامانی‌ها و کمبودها را فراموش کنند. فوتبال و پیروزی‌های آن مرهمی بر زخم‌های این مردم است. من بارها در استادیوم‌ حضور پیدا کرده و با مردم صحبت نموده‌ام، آبادان از نظر امکانات ورزشی منطقه محرومی به شمار می‌آید و فوتبال می‌تواند آلام کودکان و نوجوان این منطقه را تسکین داده و فکر و ذهن بچه‌ها را به سمت افکار مثبت ببرد.

برزگری افزود: مردم آبادان در طول 3 دهه اخیر به دلیل شرایط جنگی و اوضاع نابسامان آن ایام هنوز نتوانسته‌اند دردهای خود را فراموش کنند و این در روح مردم دیار اروند جاری است.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران اظهار داشت: صنعت‌نفت یکی از بزرگترین و مهم‌ترین تیم‌های خوزستان است که پایگاه و ریشه عمیقی در این خطه دارد. تماشاگران آبادانی در این شرایط نیز باید صبور باشند و کادر فنی را تا پایان فصل حمایت کنند و هیچ دخالتی نباید در کار مدیریت و مربیان داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
2
واقعا درست میگه مسئولینی که در شهر هستن باید پاسخگوی مردم وکمبودها باشند شاید ما هم کمی مقصریم که خواسته هایمان را طلب نمیکنیم و بی تفاوت شده ایم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها