به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

قهرمانی خوزستان در المپیاد ورزشی وکلای کشور

قهرمانی خوزستان در المپیاد ورزشی وکلای کشور

خوزستان اسپورت- تيم فوتسال وكلای خوزستان در مسابقات المپياد ورزشی وكلای سراسر كشور جام استقلال بر سكوی نخست ايستاد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در اين مسابقات كه به مناسبت هفته وكيل مدافع در اسفندماه جاری به ميزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شد، تیم خوزستان با پيروزی برابر تیم‌های البرز، اصفهان، تهران و فارس به مسابقه فينال راه پيدا كرد و در بازي پاياني با نتيجه 2 بر یک از سد خراسان رضوی عبور كرد و موفق به كسب عنوان قهرمانی برای نخستين بار در سطح كشور شد.

افشين زنگنه مربی نام آشنای خوزستان که بعنوان وکیل دادگستری سرمربیگری تیم منتخب کانون وکلای خوزستان را بعهده داشت، در خصوص این مسابقات عنوان کرد: مسابقات با حضور 24  تيم از سراسر كشور برگزار شد كه سطح اين رقابت‌ها بسيار بالا بود و تيم‌ها با تمام توان وارد اين مسابقات شده بودند.

وی در ادامه گفت: ما از تيرماه امسال با تست گيری از حدودا 80 وكيل و همكاران محترم تمرينات خود را بطور منظم آغاز كرديم و در نهايت تيم منتخب را با 14 بازيكن بستيم و پای مسابقات گذاشتيم و توانستيم با همت و غيرت مثال زدنی بازیکنان، كادر فنی و سرپرستی به قهرمانی دست پيدا كنيم. اين قهرمانی ارزشمند را به جامعه وكلای خوزستان تبريک می‌گویم و اين جام را به بانی و موسس ورزش كانون وكلای خوزستان شادروان استاد حسن رضا دقيقيان تقديم می‌کنیم.

زنگنه افزود: جا دارد از حمايت‌های مهندس موسوی مديرعامل شركت ملی حفاري ايران، سعيد شاهرخی مدير عامل باشگاه ملی حفاری، رضا داودی‌نژاد سرمربی تيم فوتسال ملی حفاری، هيئت فوتبال خوزستان، امير موزرمی مديريت مجموعه ورزشی شركت مخابرات خوزستان، دكتر طاهری نسب رييس سابق كانون وكلای دادگستري كه بعنوان یک وکیل پیشکسوت ورزشدوست نهایت حمایت و همراهی را با ما داشتند و تمامی بازيكنان،كادر فنی و سرپرستی تيم صميمانه تشکر کنم.

شایان ذکر است، در پایان اين رقابت‌ها افشين زنگنه بعنوان بهترين مربی و فريد حداد بعنوان آقای گل و بهترين بازيكن جام از سوی كميته برگزاری شناخته شدند و خوزستان با اين قهرمانی جواز حضور در مسابقات جهانی وكلای جهان بعنوان نماينده ايران را بدست آورد.

قهرمانی خوزستان در المپیاد ورزشی وکلای کشور


http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/12/13/88505_503.jpeg

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حبیب آذرنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
1
خوزستان مهد فوتبال ایران است
فوتسال از کوچه های بن بست واسفالت های داغ ،خوزستان پا گرفته..چه زیباست که حداقل امکانات را برای عاشقان این ورزش فرخبخش برای این استعدادهای ذاتی فراهم گردد.
این پیروزی به تمام شیران عرصه وکالت خجسته باد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها